|
Klotterplank (pg. 267)
|
View this Thread in Original format
| nekholm |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Bara skriver lite här så att ni vet att jag finns. |
Alltid bra att veta :toothless
Vad tycks annars om min sig? Jag vet att den verkar feminim, men Bob och stjärnorna är ju "so cute!!." :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Glorie
tjaaaa, nån som vet va man kan hitta på för skoj i sthlm mellan 11.00 och 15.00 på sönda??!?! |
Man kan kolla innebandy i Väsby! ;) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by mindshooter
men seriöst, varför ska man ta från en bra grej och lägga på något annat? Finns väl annat man ska klaga på i så fall, att politikerna använder våra pengar till att köpa vapen och militär och åka taxi över hela landet t.ex...man kan juh inte påstå att lava som är ett kulturelt one-of-a-kind café ska stängas ner bara för att dom behöver pengar, som annars skulle kunna gå till dagis, och för att kunna etablera ännu ett café som har krav på hur man ser ut och beter sig. |
Läste nyligen att de ska bygga ut lava så att det blir nästan dubbelt så stort..
| quote: | | köpa vapen och militär | hmmm det är ju endå inte så konstigt, varje land i hela världen gör detta. fast jag håller med om att de jämt ska ha taxi och fester och resor och sånt på våra skatte pengar vilket jag därimot tycker är "dåligt" |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by AnD
Förlåt mig om jag har missförstått allt, men jag hoppas att du inte på något sätt menar att det rättfärdigar att riskera andra människors liv för en sådan sak som bil-race, bara därför att det inte finns någon annan (säker) stans att köra? Jag menar, om t.ex. de som sysslar med luftgevärsskytte skulle bli av med ställe att öva/tävla på så betyder det ju inte att de bara kan gå in i stockholm och prickskjuta på bussar och rödljus. Det finns säkert relativt goda anledningar till att man inte längre tillåter denna sortens sysselsättning vid tullingeflygplats. Varför tillåts det inte längre på tullingeflygplats? Och, om man nu vill fortsätta med denna sortens "bilsport" så varför var man tvungen att börja raca mitt i centrala sthlm? Det lär ju finnas åtminståne något ställe i Sverige som inte är lika befolkat som centrala sthlm? |
Tullingeflyplats ska det byggas bostäder på dock så har den stängts bra tidigare än själva bebyggelsen har kommit igång.
Jag säger inte att det är rättfärdigat att köra på gatan istället för på ett avskilt område. Jag säger bara att det är resultatet av vad som har gjorts i Stockholm. Självklart finns det flera rakor(strippar) att köra på i Sverige men långt ifrån alla är ett alternativ om man bor i Stockholm, det är ju trots allt inte gratis att åka i dessa monstermaskiner som byggts eller att ens frakta runt dem på gatan. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by JayBee
hmmm det är ju endå inte så konstigt, varje land i hela världen gör detta. |
betyder det att det är rätt?
folk blir vådtagna i alla länder...då är det ok eller?
förstår att du menar att man inte kan vara det enda landet utan försvar, men jag hoppas du förstår mig med.
läste denna tråd, rätt kul
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=131017 |
|
|
| St_Andrew |
heheheheh jag läste den oxå, tyckte det var grymmt rätt sagt av honnom, ganska vågat oxå med tanke på att han e en ganska stor... |
|
|
| Vizay |
förstår honom fullt ut, de e sånna som dj sammy å ian van cheese som får trance att framstå som fjantig studsmusik som enbart är enformig smörja...
men han kunde också ha tagit det ett steg längre och faktiskt påpekat att dj sammy å cheese van cheese inte ens e trance utan faktiskt eurodance (om jag nu inte e helt ute å cyklar?) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
förstår honom fullt ut, de e sånna som dj sammy å ian van cheese som får trance att framstå som fjantig studsmusik som enbart är enformig smörja...
men han kunde också ha tagit det ett steg längre och faktiskt påpekat att dj sammy å cheese van cheese inte ens e trance utan faktiskt eurodance (om jag nu inte e helt ute å cyklar?) |
gud va trött jag måste vara.. började flabba som fan åt ian van cheese's namn byte till cheese van cheese... hehehe
borde lägga mig och sova några timmar till hehe :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ummm... märkligt party som heter Crazyland
:eyes: http://technolusion.plant.nl/galler...03-part2&page=2 :eyes:
Och lineuppen var
Johan Gielen, Cor Fijneman, Mike S, Promiss, Miss Melody, Francois, The Freak, Clive King, Lock ‘n Load, Steve Sweet, Melvin Warning & Lester Claassens Claassens |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Och lineuppen var
Johan Gielen, Cor Fijneman, Mike S, Promiss, Miss Melody, Francois, The Freak, Clive King, Lock ‘n Load, Steve Sweet, Melvin Warning & Lester Claassens Claassens |
hehe
crazyland är en semi-porr party.
man kommer inte inne när man har inte exhibitionistiska kläder eller nåt likadant på sig :)
har aldrig varit dit och tänker faktiskt inte att åka där nånsin :D :D |
|
|
| Dioxys |
hahaha! är det bara jag som finner bilden jävligt rolig?! :D

gamla "avleda-brudarna-med-kompisens-blixt-så-jag-kan-smyga-mig-brevid-och-få-klämma-lite-manövern"! :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Och lineuppen var
Tycker att partyt verkar stentufft:D
Hade gärna åkt dit... Nakna "gogodansare" är ju inte varje dag man ser.. :p |
|
|
|
|