|
Klotterplank (pg. 785)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
Tack!
Så de två enda SWETA i växjö ska lämna stan.. äntligen! :) |
Ja, det är väl fan på tiden. :) Har lagt ner alldeles för mycket energi på försöka att läxa upp folket här men det vad mer eller mindre döfött från första början. Vad händer med Växjövimmel? Sälj domänen till VP-snubbarna och tjäna nån mille på kuppen! :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Ja, det är väl fan på tiden. :) Har lagt ner alldeles för mycket energi på försöka att läxa upp folket här men det vad mer eller mindre döfött från första början. Vad händer med Växjövimmel? Sälj domänen till VP-snubbarna och tjäna nån mille på kuppen! :) |
heh.. vet hur du känner.
denna staden är ett stort rövhål.. kan man säga.
hmm, jag har inte tänkt så långt, faktiskt.
Kan ju mycket väl sälja den, heh, men då forlorar jag ju min heder.. eller får kontantinsatsen till lägenheten i sthlm :P
När kommer du?:nervous: |
|
|
| nekholm |
Nån som diggar Sash!? Såg Sascha DJ:a i en klubb här i stan för en vecka sen, och tyckte att det var hur bra som helst. Dansgolvet var fullt hela tiden och stämningen på topp. Bra musik spelade han, fast lite förskräckt blev jag när den andra eller tredje låten som kom var Heaven :nervous: Som tur var så böt det efter en halv - en minut.
Sascha var helt crazy, ropade i mikrofonen flera gånger, bla "Equador!", "put your hands up in the air..", "are you ready to party?" och "make some ing noise!". I 2 timmar höll han på, från 1 till 3 på morgonen. Efteråt tackade han för sej, och sa "I'm sorry for those of you who like r&b. It's music, but to me it's boring music, so I don't play it" :D
Efter det gick jag och flickvännen till DJ-båset, där Sascha talade med några bekanta till mej. Efter att de gick därifrån frågade han om vi vill bli fotograferade med honom, varpå jag svarade "yes please". Ganska dåliga blev de, hade bara min kameratelefon med mig, men bättre än ingenting. Jag tackade för ett bra set, och han gav oss varsitt autografkort. Nöjd som en gris gick vi därifrån.
Bästa klubbkvällen sen jag såg Darude för 2 år sen :) |
|
|
| mr_fisken |
trode du var elektriker jofawe?
synd att flytta när du hade renoverat köket o allt :P, vart ska du bo i stockholm? |
|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by nekholm
Nån som diggar Sash!? Såg Sascha DJ:a i en klubb här i stan för en vecka sen, och tyckte att det var hur bra som helst. Dansgolvet var fullt hela tiden och stämningen på topp. Bra musik spelade han, fast lite förskräckt blev jag när den andra eller tredje låten som kom var Heaven :nervous: Som tur var så böt det efter en halv - en minut.
Sascha var helt crazy, ropade i mikrofonen flera gånger, bla "Equador!", "put your hands up in the air..", "are you ready to party?" och "make some ing noise!". I 2 timmar höll han på, från 1 till 3 på morgonen. Efteråt tackade han för sej, och sa "I'm sorry for those of you who like r&b. It's music, but to me it's boring music, so I don't play it" :D
Efter det gick jag och flickvännen till DJ-båset, där Sascha talade med några bekanta till mej. Efter att de gick därifrån frågade han om vi vill bli fotograferade med honom, varpå jag svarade "yes please". Ganska dåliga blev de, hade bara min kameratelefon med mig, men bättre än ingenting. Jag tackade för ett bra set, och han gav oss varsitt autografkort. Nöjd som en gris gick vi därifrån.
Bästa klubbkvällen sen jag såg Darude för 2 år sen :) |
Låter som en kul snubbe! Jag har aldrig sett honom dock, så upp med fotot!!! |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
trode du var elektriker jofawe?
synd att flytta när du hade renoverat köket o allt :P, vart ska du bo i stockholm? |
Jag är elektriker.. men jag vill prova något nytt å fick jobbet kastat på mig, ungefär, å då tackar man ju inte nej.. eller?
Visst är det trist, men jag får ta mig an något annat och Patifiera det ;)
Jag vet inte vart jag vill bo, vet bara tt om jag bor centralt (kungsholmen, söder.. osv) behöver jag ingen bil = lite mer i avgift för hyra å lån går an.
Ska jag bo utanför (solna, hägersten osv) så behöver jag kanske bil å då måste jag ha en som är billigare, ofcourse.
Har dock hittat en men jag måste veta lönen innan jag börjar.. suck! |
|
|
| fe_maLe |
shoohoo...lange sen man kika ta nu...sakert bortglomd haha:p
vart har allt folk tagit vagen?? :wtf: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
shoohoo...lange sen man kika ta nu...sakert bortglomd haha:p
vart har allt folk tagit vagen?? :wtf: |
Det har vart mer dött än på många år... |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det har vart mer dött än på många år... |
mhh..i see that :sadgreen: ..btw vet nogon var man kan kopa ett svenskt tagentbord on teh net??? lr special keys till hur man skriver de tre sista?? would be greejt :) |
|
|
| Laszlo |
mhh..i see that :sadgreen: ..btw vet nogon var man kan kopa ett svenskt tagentbord on teh net??? lr special keys till hur man skriver de tre sista?? would be greejt :) |
www.dustin.se
www.datorbutiken.com |
|
|
| fe_maLe |
tackaarrr...hoppas dom shippar utomlands ockso :) ...koll po de? |
|
|
| Laszlo |
tackaarrr...hoppas dom shippar utomlands ockso :) ...koll po de? |
Bra fråga...har faktiskt ingen koll på det... |