|
Klotterplank (pg. 65)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
hmm, jo de klart d blir godare i ugn.. men ja har ingen ugn :( grååta
muffgreven... säkert nån här som kan hjälpa dig.. håll ut bara :)
avocado.. njaaa :) |
|
|
| Vizay |
| ingen ugn...kanske e dags å investera? ;) |
|
|
| muffgreven |
| hoppas de :gsmile: många online nu .. alltså ni hänger inte på irc lr nått sådant? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
hmm, jo de klart d blir godare i ugn.. men ja har ingen ugn :( grååta
muffgreven... säkert nån här som kan hjälpa dig.. håll ut bara :)
avocado.. njaaa :) |
ingen ugn :eek:
har inte alla ugn?????
bra glorie.. avocado e inget gott |
|
|
| King of Clubs |
| Jag älskar avocado. Enda problemet är att jag är allergisk mot det, men det skiter jag i. |
|
|
| Vizay |
| jo muffgreven....hänger på quakenet (heter wod`vizay där), gamesnet (samma nick), funplanet (bara vizay oftast) och irc.webchat.org (i tranceaddict kanalen...guess what...vizay där med ;)) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Jag älskar avocado. Enda problemet är att jag är allergisk mot det, men det skiter jag i. |
en sann avocadoälskare måste du va i så fall...välkommen i klubben ;) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Jag älskar avocado. Enda problemet är att jag är allergisk mot det, men det skiter jag i. |
hahahahha.. e du galen? ;) :) d går ju inte :)
------
nej, ingen ugn...har kokvrå bara.. grrrr.. men ja ska snart flytta tror ja..här funkar d inte att bo. har ingen frys heller :(
muffgreven.. ja hänger inte på irc.. jobbigt.. :) men om alla Ta's stämmer dejt kan ja allt komma in för å visa god min ;) ;) :) hehhee |
|
|
| muffgreven |
| quote: | Originally posted by Vizay
jo muffgreven....hänger på quakenet (heter wod`vizay där), gamesnet (samma nick), funplanet (bara vizay oftast) och irc.webchat.org (i tranceaddict kanalen...guess what...vizay där med ;)) |
aha ok ingen bara med folket från detta forum? |
|
|
| dbl |
en sann avocadoälskare måste du va i så fall...välkommen i klubben ;) |
ni lär ju vara ensamma ;)
e det nån annan som tänkt på att månen förflyttas rätt snabbt.... eller e det bara jag som har så tråkigt som märker sånt??? ); |
|
|
| Vizay |
| nje vi försökte skapa en ta.swe kanal på webchat men de gick inge bra.....va typ 2 eller som mest 3 pers inne :p |
|
|
| muffgreven |
nje vi försökte skapa en ta.swe kanal på webchat men de gick inge bra.....va typ 2 eller som mest 3 pers inne :p |
ok synd det hade varit kul juh :( |
|
|
|
|