|
Klotterplank (pg. 314)
|
View this Thread in Original format
| mjz |
hahaha! det där tar ordet arbetslöst till helt nya höjder... :stongue:
förvånar mig att han inte byggde typ 15 stycken som i flashfilmen, samt ett par legosvampar och en mekanisk legoorm... :) |
|
|
| Glorie |
julklappstips
istället för en biobiljett: köp 1000 kvadratmeter regnskog för 80 kr på bodyshop. mottagaren får ett certifikat på att han/hon äger det. eller hur det funkar. vet inte vem som roffar åt sig pengarna egentligen, eller om allt bara är löst snack? :/ nåja... rätt häftigt i vilket fall :rolleyes:
snart är det jullov! weeeeeeeeeee, bara en vecka kvar. fasen va gött det ska bli att komma hem! |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by Glorie
julklappstips
istället för en biobiljett: köp 1000 kvadratmeter regnskog för 80 kr på bodyshop. mottagaren får ett certifikat på att han/hon äger det. eller hur det funkar. vet inte vem som roffar åt sig pengarna egentligen, eller om allt bara är löst snack? :/ nåja... rätt häftigt i vilket fall :rolleyes:
snart är det jullov! weeeeeeeeeee, bara en vecka kvar. fasen va gött det ska bli att komma hem! |
schysst! bara man kan åka till "sin skog" hugga ner alla träd och göra möbler av skiten så verkar det helt okej för 80 spänn.. mina soffbord ser lite slitna ut... ;) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
julklappstips
yeeeeeeeeees tack glorie du e bäst i världen :D :D, nu vet jag vad jag ska ge till min klaga-på-julkomersialismen halvfarsa :D :p |
|
|
| jeremy1984 |
| Finns det nån möjligthet att byta sitt nick på TA utan att regga om sig? :rolleyes: |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Finns det nån möjligthet att byta sitt nick på TA utan att regga om sig? :rolleyes: |
Inte vad jag vet...har messat swamper men inte fått något svar...
Tror inte man kan det eftersom det hade blivit värsta hysterin med folk som vill byta sitt nick stup i kvarten..
Men messa Swamper och fråga vettja..du kan ju inte få mer än ett nej.. :) |
|
|
| jeremy1984 |
Joo iofs.. men det skulle kanske gå om man ber snällt, trodde iaf jag :)
Jag fick faktiskt nåt värre än ett nej..jag fick inget svar i huvudtaget jag heller :D :(
GAh...vill byta nick.. |
|
|
|
|