|
Klotterplank (pg. 271)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
Ibland är fester förbannat tråkiga... |
hehe, vad har stackars lilla reveal råkat ut för nu då? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
hehe, vad har stackars lilla reveal råkat ut för nu då? |
hehe, inget speciellt, mest att jag drog hem i förväg, var helt enkelt inte alls roligt
| quote: | Originally posted by St_Andrew
http://ishkur.com/features/music/index.htm
Mkt fin guide till olika genres om ni inte sett den... Och det ni måste läsa är swedish techno (står massa coolar grejer om sverige där).. :toocool: |
cool sida!
fast vad menar upphovsmannen med att "Rank 1 - Airwave" och "System F - Exhale" INTE är trance? :conf: han säger att dom ligger under kategorin "crap"... ok, det håller ju iaf jag inte det minsta med om, Exhale är ett mästerverk! |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
fast vad menar upphovsmannen med att "Rank 1 - Airwave" och "System F - Exhale" INTE är trance? :conf: han säger att dom ligger under kategorin "crap"... ok, det håller ju iaf jag inte det minsta med om, Exhale är ett mästerverk! |
Neh precis tycker jag förstör lite av det hela. men grymmt mycket jobb han måste ha lagt ner på allt det där! bara o välja ut låtar skulle ta mig en livstid eller så..... |
|
|
| Kongo_kim |
OMG!!! såg någon Paolo igår. Fy satan vad stryk han fick. Ett tag trodde jag han skulle dö i ringen men an blev bara medvetslös ett tag.
Knockad 1 min in i 2:a ronden |
|
|
| RTSounds |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
OMG!!! såg någon Paolo igår. Fy satan vad stryk han fick. Ett tag trodde jag han skulle dö i ringen men an blev bara medvetslös ett tag.
Knockad 1 min in i 2:a ronden |
Ja han fick så han teg. |
|
|
| zamson |
| weeeeeeeeeee.... jag har köpt min första mixer...en Vestax PMC-15 MKII ... supernöjd.. :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Sitter å kollar på Discovery Channel den frivisnings kanalen som finns i kabelnätets utbud... Just nu handlar det om folk som har extrema besattheter och i den form att dom vill amputera en lem eller två...
En kvinna just nu som verkar totalt normal med det enda undantag att hon vill amputera sina båda ben en bra bit ovanför sina knäskålar.... Vet detta låter helt otroligt hur fan nån kan vilja nåt sånt... Det är alltså inget fel på hennes ben utan hon har vart besatt av tanken sen hon slet av benen från sin Barbie docka och tyckte hon var så vacker ändå... :nervous:
[edit] Denna posten borde fan legat under knäppa tråden :p |
|
|
| chjo |
Finns mkt scary folk alltså ^^
Tänkte bara berätta om mina skumma polare, eller jag var ju oxå me :), vi hade värsta "ravet" i helgen. Var ute på svensexa med en polare, skulle dumpa han mitt i skogen. Det var sent, helt kolsvart, syntes knappt en stjärbna mellan träden. Vi hade två lyktor och en "boomboom-box" aka bergssprängare.. Vi fick in på AM bandet nån Dansk partykanal där som spelade nån Techno. I vart fall, vi var alltså 15 grabbar, som hade techno-tåg mitt ute i "nowhere", längesen jag dansade så.. helt tokigt
:clown: :clown: :clown: :clown: :clown: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by chjo
Tänkte bara berätta om mina skumma polare, eller jag var ju oxå me :), vi hade värsta "ravet" i helgen. Var ute på svensexa med en polare, skulle dumpa han mitt i skogen. Det var sent, helt kolsvart, syntes knappt en stjärbna mellan träden. Vi hade två lyktor och en "boomboom-box" aka bergssprängare.. Vi fick in på AM bandet nån Dansk partykanal där som spelade nån Techno. I vart fall, vi var alltså 15 grabbar, som hade techno-tåg mitt ute i "nowhere", längesen jag dansade så.. helt tokigt
:clown: :clown: :clown: :clown: :clown: |
| quote: | i]Originally posted by chjo [/i]
Finns mkt scary folk alltså ^^ |
|
|
|
| zamson |
| haha kenny den va bra.. :) |
|
|
|
|