|
Klotterplank (pg. 800)
|
View this Thread in Original format
| benni |
| men låt henne snacka så :P mkt coolare ju |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Kör inte windows nu, men om du inte har en liten ikon längst ner till höger där det står typ "US" i blått, den ska du klicka på. Om du inte har den, måste du gå in på kontrollpanelen och sedan "språk och regionala inställningar" eller något liknande, och sen så lägger du till svenska som tangentbordslayout. När du gjort det har du den där lilla blåa grejen längst ner till höger som du kan använda för att välja vilken tangentbordslayout du vill använda. Man kan även shifta med typ ctrl-alt-bla eller nått sånt, hehe, kommer inte ihåg, var ett tag sen jag bodde utomlands =)
Men ah, det kräver ju att du kommer ihåg var dom svenska knapparna sitter, men det gör man oftast, trots att man inte tror det =) |
hmm komma ihog knappar:wtf: kanner ja mej ratt so kommer det bli kaos:clown: men ska forsoka :) thanks.. |
|
|
| tio-limite |
| Jag har inte svenska knapar paº min spanska dator heller:nervous: |
|
|
| ScuL |
| jag inte heller men det fungerar ändå om man är smart lol |
|
|
| AC. |
Welcome back, AC.
You last visited: Mar-28-2007 04:55.
Det dröjjer onekligen mellan besöken här :crazy: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by AC.
Welcome back, AC.
You last visited: Mar-28-2007 04:55.
Det dröjjer onekligen mellan besöken här :crazy: |
Haha, det var inte igår :) |
|
|
| fede |
fan, jag har inte heller varit så flitig på att besöka TA alltså..
ett bra tag sen sist, men ser att många är kvar här :P :D |
|
|
| nekholm |
| Blir det nån vinter i år? Först på söndag ska det vara några minusgrader på morgonen, men på eftermiddagen plus igen :( I alla fall här i södra Finland.. |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by nekholm
Blir det nån vinter i år? Först på söndag ska det vara några minusgrader på morgonen, men på eftermiddagen plus igen :( I alla fall här i södra Finland.. |
jag kom just hem från kreta, efter att ha varit där i en månad
blev sjuk direkt, jag hatar vinter |
|
|
| Funfrock |
| Vad tycker ni om Spotify? Rätt impad av både innehåll och funktionalitet. Ljudkvaliten kunde väl vara lite bättre men men |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Funfrock
Vad tycker ni om Spotify? Rätt impad av både innehåll och funktionalitet. Ljudkvaliten kunde väl vara lite bättre men men |
Ljudkvaliteten har jag inget problem med alls, å andra sidan använder jag bara spotify på jobbet - däremot har den en enorm brist och det är att du måste veta vad du vill lyssna på för att få ut något av det. Slumpfunktionen som finns är helt värdelös, då det finns bara finns en handfull låtar för varje genre. Det lär väl bli bättre så småningom men just nu håller jag mig till radio såvida jag inte är sugen på att lyssna på ett speciellt album eller en speciell artist. |
|
|
| fe_maLe |
happy new year !!:gsmile: :gsmile: :gsmile: liite sent i knoe men endo :p :p sooo...va har alla for storslagna planer infor 2009 do??
sj har ja lovat mej att vara duktig i skolan heela terminen ha!! geek:o
anywho..inte varit inne po ett tag...missat nott bra?:p :p |
|
|
|
|