|
Klotterplank (pg. 716)
|
View this Thread in Original format
| Treo |
| quote: | Originally posted by Laszlo
w00t...blir nog fjantgrace idag ändå, lyckades precis fixa fem fribiljetter till mig o mina polare :) |
Var det nåt att ha ? han kommer nämligen hit (kalmar) ikväll. Fundera på om det är värt att gå dit o kika. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
tack, men nejtack :)
Jag ska upp tidigt osv.. hoppas ni hade kul, såg att det stod mycket folk utanför i regnet :P |
fan patrik, du missade en sjuhelvetes fest igår. Jävla bra drag, det märks att de har ny ljudrigg. O hör o häpna, insöade jävla smålänningar dansade hela kvällen! Huergos avslutning med Booka Shades Body Language var sååå brutal...alla stod o tjoade melodin högljutt efter att han slutade spela, vakterna fick nästan bära ut oss :) Fett med creds till gracefolket som vågar sticka ut arrangera något sådant här i skogarna... |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Treo
Var det nåt att ha ? han kommer nämligen hit (kalmar) ikväll. Fundera på om det är värt att gå dit o kika. |
Det var kanon! Bilder kommer upp på vaxjopuls.se senare under dagen :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
fan patrik, du missade en sjuhelvetes fest igår. Jävla bra drag, det märks att de har ny ljudrigg. O hör o häpna, insöade jävla smålänningar dansade hela kvällen! Huergos avslutning med Booka Shades Body Language var sååå brutal...alla stod o tjoade melodin högljutt efter att han slutade spela, vakterna fick nästan bära ut oss :) Fett med creds till gracefolket som vågar sticka ut arrangera något sådant här i skogarna... |
jaaa.. gnugga in saltet ordentligt nu .. sååå ja :whip:
men växjöfolk gillar ju hus.. har vi ju märkt på terassen ;) |
|
|
| zoric |
| Kul som fan att Sverige vann! :gsmile: |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by zoric
Kul som fan att Sverige vann! :gsmile: |
absolut, inget jag förväntade mig... fast nu på onsdag kommer det inte gå så bra :cool:
zoric ska du inte starta en euro2008 tråd? |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by benni
absolut, inget jag förväntade mig... fast nu på onsdag kommer det inte gå så bra :cool:
zoric ska du inte starta en euro2008 tråd? |
Done :toothless |
|
|
| fede |
| wejja, snart ska jag iväg till Råsunda o titta på Brasilien VS Ecuador!! :D :disbelief |
|
|
| zoric |
| Det är tydligen baseballspelaren Cory Lidle som har kraschat med planet! :( |
|
|
| jofawe |
| det första jag hörde var att det var ett jumbojet som krachat in i byggnaden.. men av skadorna att dömma så läääääär det knappast vara större än ett cessna .. |
|
|
|
|