|
Klotterplank (pg. 502)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
Asså den där tiger historien är ju helt sjuk!
Förstår att du är förbannad Laszlo, hade varit helt rasande jag också.
Det är vid såna tillfällen man tror att idioten skämtar först, men sen inser man att han verkligen menar allvar.
Känner honom inte, men han verkar inte ha alla hästar i stallet om man så säger. |
|
|
| Cloudburst |
| Detta är alltså en kille som studerar på högskolenivå??? :stongue: |
|
|
| Dioxys |
| Jag vet hur det känns, känner samma frustration över honom jag bor hos. Det dumma är att jag BETALAR för att bo hos en sån jävla idiot också... |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by Dioxys
Jag vet hur det känns, känner samma frustration över honom jag bor hos. Det dumma är att jag BETALAR för att bo hos en sån jävla idiot också... |
Förlåt mig Dioxys, men du är ägd :happy2:
Det lät bara så j**la skönt "..jag BETALAR för att bo hos en sån.."
Haha :D.
@Laszlo:
Jag hade kört upp hans jävla Tiger i röven på honom, eller låtit Tiger få sitta i nåns knä.. Spunk kan man sammanfatta allt med:eyespop: |
|
|
| Laszlo |
Ja, han är lite säregen, om man säger som så....anledningen till att han inte ville ha Tiger i knät på någon var för att senast det satt två eller tre personer i baksätet så råkade någon sätta sig på Tiger och han "gick sönder". Jävla fjanterier....en annan sak han kan gå och tjura över en hel dag är om någon som suttit bak i bilen råkat glömma fälla tillbaka sätet efter att ha stigit ur bilen (han har en coupe).
Hur som helst sitter jag just nu i skolfan och labbar klockan två på en lördagmorgon, när Peter Cekon är och gästar Slottsstallarna på pumptömningen. Med sig har han dessutom DJ Sneakybeats samt en grym kille vid namn Zrinko på saxofon....såndana här tillställningar arrangeras inte allt för ofta här på Campus, så jag kommer att ligga sömnlös ett bra antal dygn över att jag inte kunde gå ut och festa loss :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
Nu drar jag på kryssning.... igen...
Vad har de blivit i år... Spring cruise, Summer Cruise, Infusion @ Fokused club red...
Nu åker jag med lite polare som insisterade så att jag skulle följa med så dom tillochmed bjuder på hela kalaset... Cinderella är de som gäller (Viking Line)... vad har jag att vänta då...
40% Svenssons, åldrar 30-55, diggar dansbands orkestrar, handlar: 2 ton tax-free
40% Finnar, åldrar 30-70, diggar Finsk polka, dricker i baren: massor
15% ungdomar som super som om de vore deras sista fylla i livet.
Häflten av dessa passagerare kommer från landet och klär helst i flanellskjortor |
|
|
| Cloudburst |
| Aww, va gulligt steve. Tur att du kommer och styr upp hela kalaset då! ;) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Nu drar jag på kryssning.... igen...
Vad har de blivit i år... Spring cruise, Summer Cruise, Infusion @ Fokused club red...
Nu åker jag med lite polare som insisterade så att jag skulle följa med så dom tillochmed bjuder på hela kalaset... Cinderella är de som gäller (Viking Line)... vad har jag att vänta då...
40% Svenssons, åldrar 30-55, diggar dansbands orkestrar, handlar: 2 ton tax-free
40% Finnar, åldrar 30-70, diggar Finsk polka, dricker i baren: massor
15% ungdomar som super som om de vore deras sista fylla i livet.
Häflten av dessa passagerare kommer från landet och klär helst i flanellskjortor |
Det är exakt sådana här kryssningar alla idioter här nere som inte förstår ett skvatt om vad lite går ut tror att jag åker på, varje gång vi åker och kryssar med MondayBar...
- Nej, det är ingen "Spend all your money, and don't get no " kryssning...alla åker dit för en sak, och det är musiken...
- yeah, sure.,..dra den om rödluvan också.......osv....
:rolleyes: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
- yeah, sure.,..dra den om rödluvan också.......osv....
:rolleyes: |
den har jag hört förut..
föressten.. släng ut din kombo :P |
|
|
| St_Andrew |
två coola grejer med den listan:
-Sverige är trea
-Så många länder som finns representerade på TA :) |
|
|
| Kongo_kim |
ärligt talat vem fan snor en bil dagen innan julafton.:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
DÖ ERA JÄVLA HORUNGAR!!!!!!:whip: |
|
|
|
|