|
Klotterplank (pg. 391)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Glorie
nån borde göra en trancermx på The Incredible Hulk -The Lonely Man Theme. :rolleyes: |
Inspirerad av Family guy? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Tänkte precis fråga det också :) Eftersom alla älskar FG så utgår jag ifrån att så är fallet :D |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by Laszlo
haha...handen på hjärtat...visst...jag gillar att spela högt - men för helvete....jag väsnas inte mer än andra...(inte mycket iaf :D). och på CAMPUS KLAGAR MAN FAN INTE. Jävla barnfamiljer, nästintill, som bor i det här jävla huset för helvete. Väljer de att bo här får de fan i mig räkna med att det kan gå vilt till på helgerna. blir så jävla lack :whip: |
vet vad du menar.. jag spelar också högt... väldigt högt... i princip varje dag :) men bor ju liksom på studentställe, och det är något man får räkna med då faktiskt.. förra terminen bodde ett par under mig som hade en 9månaders unge.. o de kom o klagade varenda jävla dag, mitt på dagen till o med.. så jag snacka med hyresvärden o frågade vad som gällde o de sa att man fick spela ganska högt på dagarna men att det skulle va relativt tyst på kvällen... en gång så ringde t.o.m. idiotgrannarna securitas kl.02:30 på natten, o då hade jag verkligen inte hög volym.. typ som man har när man tittar på nyheterna på teve eller nått... så när securitas knackade på så frågade de _mig_ om jag visste vem det var som spelat högt :D var liksom bara här det var tänt... så jag lät dem höra vilken volym jag hade o de var inget de klagade på.. nu har iaf de grannarna flyttat o jag spelar aphögt varje dag utan klagomål.. skönt.. fast grannarna lär iofs hata mig.. men jag gillar iofs inte dem så.. väcka mig med RnB kl.10 e fan skadat :/ |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Aendy
lätt :) faktum är att jag gillade Hulken skarpt när det gick (minns inte vilket år, vet bara att det var skitlänge sen) och iom avsnittet då Stewie går hemifrån och denna låt spelas så fick jag en flashback till Hulken. Mindes alltså att jag även för typ 15 år sen gillade låten. vajert ;)
på tal om grannar, (nu ere diskussioner om allt möjligt här.. hehe.. olja, vattenkraft och operation fastlink :) ...)
så bor jag oxå på ett studentställe... jag har en granne som jag störs väldigt mkt av. han finner nöje i att sätta igång och spela hög musik efter midnatt och alltid då! och han har mage att spela dåååålig musik som fän...en enda gång körde han bra musik... KENT. nåja, de e ju inte varje natt han spelar men ändå. En natt blev jag så arg att jag var nära på att bulta på hans dörr vid 1 på natten, men jag orka inte klä på mig :p |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Smekbar
vet vad du menar.. jag spelar också högt... väldigt högt... i princip varje dag :) men bor ju liksom på studentställe, och det är något man får räkna med då faktiskt.. förra terminen bodde ett par under mig som hade en 9månaders unge.. o de kom o klagade varenda jävla dag, mitt på dagen till o med.. så jag snacka med hyresvärden o frågade vad som gällde o de sa att man fick spela ganska högt på dagarna men att det skulle va relativt tyst på kvällen... en gång så ringde t.o.m. idiotgrannarna securitas kl.02:30 på natten, o då hade jag verkligen inte hög volym.. typ som man har när man tittar på nyheterna på teve eller nått... så när securitas knackade på så frågade de _mig_ om jag visste vem det var som spelat högt :D var liksom bara här det var tänt... så jag lät dem höra vilken volym jag hade o de var inget de klagade på.. nu har iaf de grannarna flyttat o jag spelar aphögt varje dag utan klagomål.. skönt.. fast grannarna lär iofs hata mig.. men jag gillar iofs inte dem så.. väcka mig med RnB kl.10 e fan skadat :/ |
Hatar när folk spelar högt! |
|
|
| ScuL |
hehe. jag spelar nästan alltid högt under dagen. under kvällerna är jag snällare .. särskilt nu vi har ny grannare i vårt nya hus.
men i gamla huset hade vi bråk med grannarna sedan flera år.. jag skitade alltid i hur hög det stog där |
|
|
| GyLLe |
ba provar om mitt konto funkar igen!!!
[edit] tack reveal, memento för att ni hjälpte mej =) [/edit] |
|
|
| GyLLe |
Steve>>>
kan du uppa hardcore_4_life_-_selected_by_paul_elstak-cd1-2004-qhs.mp3 i din recuest share by steve????
vore jätte gulligt!! =) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by GyLLe
Steve>>>
kan du uppa hardcore_4_life_-_selected_by_paul_elstak-cd1-2004-qhs.mp3 i din recuest share by steve????
vore jätte gulligt!! =) | Sure thang man... gör det nu :gsmile: |
|
|
|
|