|
Klotterplank (pg. 682)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| Nope - jag har Hyresbostäder som värd, så vi är fast med Sunet, vare sig vi vill eller inte. Det ännu oklart vilka som tar över efter de den 1:a januari, men jag hoppas innerligt på att det blir Wexnet |
|
|
| Christian Ö. |
Woho! va precis inne i stan och handlade lite kläder och 2st biljetter till Rank-1 på Mondaybar:D
Det kommer att bli min första trancefest, fy fan vad härligt! jag har längtat sååå mycket på det här:D
Vilka ska dit? |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Woho! va precis inne i stan och handlade lite kläder och 2st biljetter till Rank-1 på Mondaybar:D
Det kommer att bli min första trancefest, fy fan vad härligt! jag har längtat sååå mycket på det här:D
Vilka ska dit? |
Jag är sjuk, och har inte köpt förköp till det ännu. Verkar inte bli det :(
Hursomhelst var min första riktiga trancefest också med Rank-1, men då spelade de i Norrköping och det var faktiskt riktigt kul även om det var lite för många ASOT-låtar. Du kan förvänta dig att han i alla fall spelar "Airwave" och "Superstring" som han gjorde när jag såg honom med två kompisar. |
|
|
| jofawe |
| Rank1 var med på min första trancefest med.. Trance Energy 2004 =) |
|
|
| Cloudburst |
| Armin var min första trancefest. :p Och fyfan va bra jag tyckte det var. |
|
|
| Pjox |
| Jag minns inte ricktigt vem/vilka som spelade på min första trance fest. Men det var Midway. Men jag tror Gielen spelade... Men som sagt ej säker. Hmm... Men häftigt tyckte jag det var och jag var heeeelt fachinerad av lasern |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Pjox
Jag minns inte ricktigt vem/vilka som spelade på min första trance fest. Men det var Midway. Men jag tror Gielen spelade... Men som sagt ej säker. Hmm... Men häftigt tyckte jag det var och jag var heeeelt fachinerad av lasern |
Det var Andreas H, Pulser (Andy), Johan Gielen, GTR aka Gareth Emery :gsmile:
Grym fest! 2 asgrymma lasers!!! |
|
|
| Laszlo |
| I Jönköping på Midway så var det Gielen som spelade bland annat ja...ha en 50-min lång video från den festen någonstans...det var sköj :) |
|
|
| Aendy |
| Min första Trancefest; Tiesto på Docklands... |
|
|
| ScuL |
Trance Energy 2001 var min första
(i Thialf Heerenveen) |
|
|
| anuga |