|
Klotterplank (pg. 633)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
Braxn:
Du är inte på TE nu va?`
Jag såg att Layo & Bushwakka ska lira på Grodan idag, lördag (11/2)
Nån som är sugen?
jag är ju ändå här uppe liksom :P |
|
|
| SteveTranz4ever |
Haha... jag trodde vid första snabba anblick att han rökte bong
 |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by jofawe
Braxn:
Du är inte på TE nu va?`
Jag såg att Layo & Bushwakka ska lira på Grodan idag, lördag (11/2)
Nån som är sugen?
jag är ju ändå här uppe liksom :P |
Nix e inte på TE .. och ja hade faktiskt tänkt gå på Layo & Bushwacka ... tills päronen berätta, typ igår, att vi ska till Haparanda imorn, åker vid 08.00 ... :nervous: .. så .. tyvärr.. |
|
|
| jofawe |
nu jääävlar får det ta å räcka!
Har varit TVÅ stora strömavbrott här i växjö denna veckan.
Dels i onsdags (tror jag det var) då i stort sett hela stan var nersläckt pga en transformatorbrand och en kabelbrand nästan samtidigt. Då varade det 1.5 timme. från 7.30 till 9.00
och ikväll, strömavbrott igen!
Det varade i en timma mellan typ 17.23 och 18 .. och fan så störande :whip: höll på att bränna en skiva då allt bara .. dog.
åååh!! :whip: :whip: :whip: :whip:
Och, inte nog med det, utan mitt jävla larm här i lägenheten bara tjöt när jag öppnade dörren.. skräp!
Händer det igen ska fan VEAB bjuda mig på abbonemangsavgiften!:whip: :whip: |
|
|
| Cloudburst |
Dels i onsdags (tror jag det var) då i stort sett hela stan var nersläckt pga en transformatorbrand och en kabelbrand nästan samtidigt. Då varade det 1.5 timme. från 7.30 till 9.00
Det varade i en timma mellan typ 17.23 och 18 .. och fan så störande :whip: höll på att bränna en skiva då allt bara .. dog.
Och, inte nog med det, utan mitt jävla larm här i lägenheten bara tjöt när jag öppnade dörren.. skräp!
Är inte du typ elektriker eller nått? :p |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Är inte du typ elektriker eller nått? :p |
det spelar väl ingen roll när strömmen går för hela växjö? |
|
|
| mr_fisken |
Det är då man är så glad för sin laptop. Hade strömavbrott i typ 2h för några månader sen men det märktes bara på att internet dog för den gick över till batteri :D |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Det är då man är så glad för sin laptop. Hade strömavbrott i typ 2h för några månader sen men det märktes bara på att internet dog för den gick över till batteri :D |
Dock hjälper ju inte det för dom flesta då många har ett DSL modem eller liknande som går på ström!
Fast å andra sidan då kanske man skulle få något gjort när man sitter vid datorn... |
|
|
| metalgearsolid |
| st.Andrew you can speak Swedish??? Wow you amaze me. So hows it going to the Swedes?? Is that Lesbian now the Prime Minister? |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by metalgearsolid
st.Andrew you can speak Swedish??? Wow you amaze me. So hows it going to the Swedes?? Is that Lesbian now the Prime Minister? |
I'm Swedish so clearly I can speak Swedish too!
Lesbian?! :p |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by metalgearsolid
Is that Lesbian now the Prime Minister? |
I think you're thinking of Finland... |
|
|
|
|