|
Klotterplank (pg. 194)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
japp...ända stället man passar in på...
Mumma kenny har käkat hamburgare....mätt i magen...tredje dan irad som jag åkt inlines både in och hem från stan.....fyfan va såld jag är på det...helt underbart.....finns det några andra freaks här? |
kolla sporttråden så hittar du lite fler freaks ;) jag bla :p tror dock att aendy är bäst av oss alla :D |
|
|
| mindshooter |
| åfan :) åker ni athletic eller agressive? Jag har inte riktigt gått in på Agressive utan har bara åkt runt med mina athletic... har åkt ett antal år nu så det är nog dax att övergå till lite hardcore prylar kanske och lära sig dit...jsut nu hpåler jag på att testa hur det fungerar om man poi:ar medans man åker inlines...funkar faktiskt men det ligger en hel del träning framför mig :p måste lära mig att åka baklängses totally flawless t.ex... |
|
|
| x-dream |
:crazy: Poi medans man åker inlines kan inte vara det lättaste...
Själv åker jag bara lite då å då, sen brukar vi lira lite inlines hoceky oxå fast har så dålig kondis så det blir lite jobbigt... |
|
|
| dbl |
| åkte en hel del inlines.. eller rollerblades som det hette på min tid ;) och va la typ någorlunda duktig på det... men nu har jag inte åkt på ett antal år :/ |
|
|
| Nyx |
åkte mycket inlines för några år sen och spelade en hel del streethockey med polarna..
köpte ett par koho för ca 4000 kr som jag knappt använt och nu är de för små :sadgreen: |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by dbl
åkte en hel del inlines.. eller rollerblades som det hette på min tid ;) och va la typ någorlunda duktig på det... men nu har jag inte åkt på ett antal år :/ |
Samma här, finns ju bara grusvägar här ute i partille ändå :p Naja, om man åka in till stan iaf..
Och så finns det "mördarbacken" - garanterad kul med inlines... :D :crazy: :eyespop: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Nyx
köpte ett par koho för ca 4000 kr som jag knappt använt och nu är de för små :sadgreen: |
storlek?...jag kanske kan adoptera dom :D;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by cviper
Samma här, finns ju bara grusvägar här ute i partille ändå :p Naja, om man åka in till stan iaf..
Och så finns det "mördarbacken" - garanterad kul med inlines... :D :crazy: :eyespop: |
finns en jobbig backe i bollebygd som man åkte i nån gång då och då när jag bodde där.... helt jävla hackig väg så när man kom ner så kunde man ju fan inte röra på bena.. dem va helt sega och darriga typ :) |
|
|
| Glorie |
what? va många som kan åka inlines!!!!! :cool: visste ja inte. dolda talanger som kommer till dager.. märker ja :p
Det e väldigt snyggt å kunna åka. synd att man inte kan själv :D |
|
|
| Dioxys |
nu har jag skrivit 497 inlägg :) snart får man då den efterlängtade friheten att skriva status själv? :rolleyes:
idag är det KALLT!! :nervous: hur kommer det sig? :/ jag vill verkligen att värmen bara ska komma närmare och närmare nu.. sen behöver jag hjälp med att vända på dygnet också.. nån som har lust å bidra med några coffein/sömn-tabletter?
har fått en vecka på mig nu att göra det, funkar det inte sen så vetifan vad som händer alltså.. :nervous: :sadgreen: |
|
|
| Glorie |
dio, ef. 500 väl?
ja fundera på en sak.. nån som vet nåt om Biznology...om han bor i sverige nu eller? för han kan ju svenska. å det står party school sweden på hans location..
sen funderar ja på hur länge det kommit upp elaka reklamrutor på forumet... så har d väl inte alltid varit..upptäckt dem på sistone.. kommer inte jämt upp ju :confused:
mycke bra låt! Evanescence - Bring Me To Life |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by dbl
finns en jobbig backe i bollebygd som man åkte i nån gång då och då när jag bodde där.... helt jävla hackig väg så när man kom ner så kunde man ju fan inte röra på bena.. dem va helt sega och darriga typ :) |
Hehehe :) "Mördarbacken" har en rolig lutning och e ganska lång också. Sen finns det lite roliga saker som farthinder på vägen och gatan slutar ganska snart i en annan väg. Redan livsfarligt med cyckel :rolleyes: |
|
|
|
|