|
Klotterplank (pg. 747)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
För ett par veckor sedan flyttade vi in i nya mediahuset där SVT numera huserar. Stötte på programledaren för Bobster häromveckan när vi var på glöggbjudning och rundvandring hos SVT. Dra åt HELVETE vad snygg hon är
 |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
För ett par veckor sedan flyttade vi in i nya mediahuset där SVT numera huserar. Stötte på programledaren för Bobster häromveckan när vi var på glöggbjudning och rundvandring hos SVT. Dra åt HELVETE vad snygg hon är
|
Fy fan.. är det redan klart?!
Å ja.. hon är inte svett å bruna bönor hon inte! |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
Fy fan.. är det redan klart?!
Å ja.. hon är inte svett å bruna bönor hon inte! |
japp...tror svt flyttade in redan i november...officiell invigning den 27:e januari med öppet hus på svt o allt sheat...kom o hälsa på oss då :) |
|
|
| jofawe |
låter ju trevligt värre.. teknik å television är aldrig fel..
http://modernself.com/?p=129
Snacka om att den väcker ha-begär ... skulle sitta perfekt på en vägg i mitt kök =) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by jofawe
låter ju trevligt värre.. teknik å television är aldrig fel..
http://modernself.com/?p=129
Snacka om att den väcker ha-begär ... skulle sitta perfekt på en vägg i mitt kök =) |
Ne usch, den var ju ful... |
|
|
| Braxen |
Tack alla som röstade, fick precis d här meddelandet :)
"congrats brax you won the poll coming back from behind and ASS Raping Sam for #1..need your mix by sunday cheers and cant wait to get u on again hope its as slamming as last time"
Mixen bör ligga på hemsidan på måndag, för er som är intresserade :thepirate |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Braxen
Tack alla som röstade, fick precis d här meddelandet :)
"congrats brax you won the poll coming back from behind and ASS Raping Sam for #1..need your mix by sunday cheers and cant wait to get u on again hope its as slamming as last time"
Mixen bör ligga på hemsidan på måndag, för er som är intresserade :thepirate |
Nu när vi gjort besväret att rösta på dig är det minsta du kan göra att lägga upp en mix till ;)
Grattis! |
|
|
| anuga |
Skicka aldrig bilder till Slagthuset.
Eller iallafall om du lägger dem på en hemsida, där det står att gillar trance...
Blev väckt idag av deras djbokare... "Du kan spela trance?!"
På något vänster ser det ut som jag ska spela där?! Kul förvisso *jippi*
Men målgruppen är ju inte speciellt specifik... |
|
|
| Vizay |
nice anuga! :D Lär väl va ett sånt golv där det står 10 pers som mest å inte vet vad dom ska göra typ men det är ju klart bättre än nada ;)
Själv fick jag a piece of paper hem just från england, mycket trevliga saker må jag säga :D
De som är lite smarta kan nog lista ut vad ;) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Vizay
nice anuga! :D Lär väl va ett sånt golv där det står 10 pers som mest å inte vet vad dom ska göra typ men det är ju klart bättre än nada ;)
Själv fick jag a piece of paper hem just från england, mycket trevliga saker må jag säga :D
De som är lite smarta kan nog lista ut vad ;) |
Ah, fick mer info, ska spela på stora golvet :) vid 2-3 tiden, mellan ordinarie :)
När kan vi förvänta oss de exklusiva SweTA Vinylerna :P |
|
|
|
|