|
Klotterplank (pg. 421)
|
View this Thread in Original format
| Try |
| quote: | Originally posted by Glorie
ja funderar på att starta en poll om hur många som har skilda föräldrar.. hmmm... |
Det bästa med det är att man kan få mat från både den ena och den andra föräldern |
|
|
| St_Andrew |
ja funderar på att starta en poll om hur många som har skilda föräldrar.. hmmm... |
hehe, vore lite skoj, känns som om typ alla har ;) |
|
|
| Try |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Nja, inte jag iaf |
|
|
| reveal |
Gör det, annars så gör jag det
:) |
|
|
| Laszlo |
Var inne på Australienska sektionen av TA nyss...såg en väldigt bra tråd som jag tycker vi också borde ha här...
En "Self Promotion" thread...
vissa av oss brukar med jämna mellanrum lägga upp nya mixar och annat trams så vi gjort, och jag brukar alltid tänka till extra då jag skapar en ny tråd då jag vet att vissa inte gillar om för många onödiga trådar skapas....så varför inte göra en tråd där alla kan lägga sina mixar och dyl...? Låter det som en bra idé? |
|
|
| St_Andrew |
jag tycker det är bättre som vi har det nu med många olika, annars kommer bara responsen bli sämmre tror jag :)
därimot fick jag en bra idé av toronto forumet, där har dom en sticky med alla mixar som folk gör, så har man liksom nerladdningslänkar till MASSA mixar där, är ganska cooolt att ha ifall man inte är här just när tråden skapas :) men sen att man har liksom egna trådar för själva mixarna och kritik o så :) |
|
|
| Laszlo |
| hmmm...det kanske du har rätt i...idén from toronto-forumet gillar jag som fan däremot :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
fan köp aldrig "pirat"-bläckpatroner....suger hårt ..nu måste jag köpa en ny för 329 :- :whip: |
Säg till vad du ska ha till för skrivarmodell så kan jag fixa billigare... till inköpspris ;)
| quote: | Originally posted by Laszlo
Var inne på Australienska sektionen av TA nyss...såg en väldigt bra tråd som jag tycker vi också borde ha här...
En "Self Promotion" thread...
vissa av oss brukar med jämna mellanrum lägga upp nya mixar och annat trams så vi gjort, och jag brukar alltid tänka till extra då jag skapar en ny tråd då jag vet att vissa inte gillar om för många onödiga trådar skapas....så varför inte göra en tråd där alla kan lägga sina mixar och dyl...? Låter det som en bra idé? |
Tycker det är helt okej men man behöver inte slänga upp en mix varannan dag... säger inte du gjort de.
Känns inte seriöst då och jag skiter ens att ladda hem grejjerna... |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by Try
Det bästa med det är att man kan få mat från både den ena och den andra föräldern |
är det så säkert?
haha, så australien forumet är det hetaste/mest nyskapande nu? :D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
exakt...hmmmmm
:rolleyes: Äh, jag slår till :p |
|
|
| Kamelen |