|
Klotterplank (pg. 216)
|
View this Thread in Original format
| dj_hysterix |
och så måste man betala massa skatt ! :eek:
..skatter, på skatter, på skatter....
:rolleyes: |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by Glorie
av de två tycker jag lucifer e mycke finare (även om det kanske kan tyckas va ett grymt namn ;)
|
Jag ville ha Lucifer som konfirmationsnamn...men prästen förbjöd mig att ha det som konfirmationsnamn...
*DAMN*
:p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
och så måste man betala massa skatt ! :eek:
..skatter, på skatter, på skatter....
:rolleyes: |
Du passa dig så du inte skaffar dig för mycket skatter, då måste ju det beskattas...
Samma sak om det är för mycket moms eller liknande, då måste det också beskattas, själv hade jag så mycke räkningar en gång att det extra beskattades vilket i sin tur blev en så kallad "extra beskattning" eftersom jag hade blivit extra beskattad...
Sen fick jag deklarera för min extra beskattning som i sin tur gjorde att jag var tvungen att betala tillbaks på skatten... den summan blev så stor att dom tyckte den borde ha beskattats med förmögenhets skatt...
Ähh fan nu lägger jag av... måste sova också |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
100:- är inte så mycket :)
jag jobbar fan med donken lön ;) ingen hyra dock
men VISA är det juh inte alla som har...det var vädligt smidigt dock! |
mjo, men du har lön iallafall.. det har inte jag :(
donken lön e bättre än ingen lön.... måste hitta jobb...
men kan ändå inte börja jobba förrens första veckan i augusti när jag kommit hem från ayia napa.
men VISA har jag iallafall :p |
|
|
| Glorie |
min fasters man (kallas han ngt?) inte farbror ju :p
berättade för nån da sen på en mindre släktträff om hans bekanta som varit i NORGE och semestrat...
med bil.. de letade efter nånstans att stanna å fika.. men hittade inget..till slut såg de en skylt där det stod
RASPLATS...å där fanns stora stenar att sitta på och duka upp all saft och bullar.. så de stannade där och började fika..
inte förrän en norsk bil stannade å sa åt dem att flytta sig, förstod de att det var varning för RAS och inte en RASTplats...vem
sa att norrmän är dumma? :p haha
^dagens sanning |
|
|
| mindshooter |
| fick just hem låten som är temat i Boston Public....2.16 lång bara...men fan den är skön som fan... ni som har sett programet vet vad jag menar :) jävligt cool faktiskt... |
|
|
| x-dream |
| Idag är man hemma då da....Fick ju åka blåljus igår från jobbet...:( Inte så roligt men tur att man är hemma iaf... |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by x-dream
Idag är man hemma då da....Fick ju åka blåljus igår från jobbet...:( Inte så roligt men tur att man är hemma iaf... |
Vad har hänt? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Idag är man hemma då da....Fick ju åka blåljus igår från jobbet...:( Inte så roligt men tur att man är hemma iaf... |
Varför åka blåljus... har du skadat dig ? :( |
|
|
| rem_monster |
Så, var man här på TA igen och letandes efter müsik jag ska ladda ner:)
Fan vilka osociala vänner man har också:( |
|
|
| dbl |
taskig du e... du måste ju ta och berätta resten.. vi blir ju oroliga nu :/ |
|
|
|
|