|
Klotterplank (pg. 127)
|
View this Thread in Original format
| Endre |
men då kan väl vi också göra en spamm 2k tråd där man bara postar massa onödigt skit, se hur långt vi kommer innan nån anna utifrån postar att det är onödigt.
|
|
|
| SteveTranz4ever |
Varför inte göra en POLL där folket får rösta om den stora onödiga tråden ska läggas ner och liknande i framtiden också.... man lägger med i texten dess nackdelar som ett långsammare forum och sen blir förhoppningsvis röstningen att den skall tas bort så efter nån veckas omröstning eller så stänger man alltså på folkets begäran ner den/dom onödiga tråden/trådarna...
Demokrati kanske funkar :rolleyes: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by mindshooter
ibland är det svårare att vara moderator än man tror, men jag har det lättaste jobbet iaf :) bara en massa sköna typer att ha koll på ;) |
weeeeeee va fint det lät ;) |
|
|
| Endre |
jag röstaqr för en onödig tråd, där man kan få spama så mycket man vill, bara skriva massa skiiit, va skööönt.
|
|
|
| SteveTranz4ever |
Men det är ju totalt onödigt att ha en tråd där folk bara skriver enstaka ord.....
Denna tråd har ju kommit till för att skit snack ska kunna pågå här istället för andra trådar.... det är ju en del trådar som byter totalt ämne....
[edit] Okej jag ska bara editera mina egna poster... då kan det ju inte kallas spam... men jag är nog en av dom som spamar minst.... håller mig till ämnet iaf.
Onödiga spam drar bara ner på serverns kapacitet vilket drabbar alla :) Att det sen pågår små revliga diskussioner i detta klotterplank tycker jag e helt okej men om man kollar i den där tråden som en american med enbart det syftet att den skulle bli störst typ så ser jag det som otroligt onödigt och slöseri med bandvidd.... har jag inte rätt så säg ? |
|
|
| Endre |
SPÄM SPÄM SPÄM, STÄVÄ
|
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
har jag inte rätt så säg ? |
Håller med till fullo! Tycker forumet blivit så himmla seg redan! |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Men det är ju totalt onödigt att ha en tråd där folk bara skriver enstaka ord..... |
tror att vi alla är överens om detta...
forumet är inte någon chat, och det är heller inte meningen
har man inget att säga, då behöver man inte säga nåt :p iaf inte ALLTID, klart att småinlägg är ok, bara det inte är för många.. eller nåt :rolleyes: |
|
|
| AC. |
| Någon nämde Tigers (Tv-programet) ledmelodi var en av tranceslaget, närmare bestämt William Orbit - Barber's adagio for strings |
|
|
| ShyTrance |
jag är sjuk :(
blev d efter att ha åkt skidor igår.. utan mössa :p
vet ni nån ql sida man kan kolla in? |
|
|
| Dioxys |
muahaha :D vilken fin smiley animation du hade i sig'en shy :D:D
hm, jag undrar vad mind och steve hade för sig ikväll :p :) :toothless |
|