|
Klotterplank (pg. 98)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Glorie
ser ja fram emot :)
|
men hörru lugna de lite nu va :p
nae skämt å sida...ska bli intressant å höra hur de låter nyxen ;) |
|
|
| dbl |
håller också på med en ny låt.. hade tänkt att den skulle bli lite hårdare, men man vet aldrig.. har bara ett intro än sålänge med trummor och bass, så det e ganska mycket kvar...
HERE har ni det jag har gjort... vocal grejen e något som jag har spelat in själv, men det skall bort.... vänster klicka på länken |
|
|
| AC. |
Var ju inte så pjåkig
lätt ju faktiskt rätt så proffosigt gjort även om den inte riktigt fall mig i smaken
men jag tycker du ska göra något med den dära rösen... den kan ge en bra touch på låten
något som får folk att skapa meter långa trådar här och gissa vad rösten säger ;)
EDIT: Vad jag saknade var en lite mjukar bas och kanske en liten anna lite mukar hithat (Hmm en helt annan låt?) låt dig gärna inspereras från Kai tracid - Trance and Acid (Derb Remix) |
|
|
| Glorie |
dbl, men aaaaaaaaaaaaa
du upphör inte att förvåna... GRYMT BRA JUUUU:.......!!!
Weee....fixa klart den så köper ja singeln direkt!!! :D
hör inte alls rösten va du säger :p :p hoho :crazy: |
|
|
| dbl |
tack så mycket..
skall ta och checka derb remixen... kommer inte ihåg den och hittar den inte heller :/
och det finns ingen som har den på EMC hubben som har nån plats kvar ju :(
säger till om några hundra år när jag har släppt nått glorie :) |
|
|
| Glorie |
ja lever inte om 100 år.. :) snabba dig å släpp den..
ja kanske dör nästa vecka ju |
|
|
| dbl |
ja lever inte om 100 år.. :) snabba dig å släpp den..
ja kanske dör nästa vecka ju |
om det bara var så lätt :/
säg inte så.. inte dör du nästa vecka...
har börjat få lite idéer till låten nu, så förhoppningsviss blir jag klar med den innan den 20 då jag åker tillbaka till lumpen.. |
|
|
| Vizay |
fyfan va nice dbl...verkligen imponerad...på bara några veckor tycker jag du har tagit stora steg frammåt inom producerandet :D
fan önskar att jag själv tog lika stora steg...känns som de går så segt nu
btw basen va ju helt jävla underbart grym :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
fyfan va nice dbl...verkligen imponerad...på bara några veckor tycker jag du har tagit stora steg frammåt inom producerandet :D
fan önskar att jag själv tog lika stora steg...känns som de går så segt nu
btw basen va ju helt jävla underbart grym :D |
tack så mycket vizay... bara att hoppas på att resten också blir lika bra :) |
|
|
| Glorie |
dbl :) man vet ju aldrig :)
idag fick jag äntligen mitt älskade smartmediacard, som gör att ja kan stoppa in ytterligare 10 trancelåtar i min mp3spelare.. inte mycket... men men :D
och i morrn har ja omtenta... Åhh va upphetsande :D |
|
|
| dbl |
dbl :) man vet ju aldrig :)
idag fick jag äntligen mitt älskade smartmediacard, som gör att ja kan stoppa in ytterligare 10 trancelåtar i min mp3spelare.. inte mycket... men men :D
och i morrn har ja omtenta... Åhh va upphetsande :D |
nädå.. du kan ju inte dö.. vad skulle ett TA utan glorie vara :)
10 låtar e ju alltid något.. hur mycket får du plats med?
har en gammal mp3 spelare här hemma med 32mb minne.. xtremt lite :)
omtenta.. åh fy... låter inget skoj :( |
|
|
| Glorie |
dbl, hehehe.... va xtremt söt du e :)
min mp3spelare tar bara 128 mb...råkar man ha en psytrancelåt på spelaren ryms det inte mycket därefter.. hoho.. nemen allvarligt så ligger ju många trancelåtar på runt 10 mb, så det ryms bara 20 låtar på min. hehehe
har blandat melodic, uplifting, psy å hardtrance såklart :D å även lite mainstream :D
ja försöker bortse från min omtenta.. :) den förpestar min vardag och ja kommer ändå köra på den.. ack och ve :D
för övrigt hörde ja på nyheterna att arbetslösheten stiger stadigt i sverige...inklusive ungdomsarbetslösheten.. illa illa...
205 000 ÖPPET arbetslösa i sverige i dec. tänk bara på alla de arbetslösa under jorden. |
|
|
|
|