|
Klotterplank (pg. 527)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
eller så knockar han en med 2 raka från manb00bsen.... |
ni har avslöjat mitt hemliga vapen .. för det ska ni bestraffas med ... Günter!! |
|
|
| St_Andrew |
| efter skolan idag blir det till detroit da, for att sedan flyga till San Franssico imorn bitti, ska bli ganska skont :D |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
efter skolan idag blir det till detroit da, for att sedan flyga till San Franssico imorn bitti, ska bli ganska skont :D |
efter pluggandet idag blir det fouriertenta imon, för att sedan fortstätta plugga optik imorgon kväll, ska blir ganska oskönt :( |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
|
TA stödjer inte html ;) |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by dbl
TA stödjer inte html ;) |
I COR får man använda html. Det står för övrigt under Smilies-boxen under "Forum Rules:" om html-kod accepteras eller ej. ;) |
|
|
| Cloudburst |
Äsch, jag trodde inte jag postat något inlägg när jag klicka submit (inget hände). Kom inget efter jag refreshat några gånger (hade ju tänkt deleta det :p )...
Och ja, jag såg texten nedanför smileys efter jag tryckt submit... Trodde det funka överallt eftersom jag gjorde det i COR.. ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by cviper
I COR får man använda html. Det står för övrigt under Smilies-boxen under "Forum Rules:" om html-kod accepteras eller ej. ;) |
jag vet det.. är där jag har sett det.. så kanske va därför jag skrev det |
|
|
| Jeremy H |
[GNÄLL] Feber, illamående och tenta imorn och på fredag... hejja! [/GNÄLL]
np: Rank 1 - Such Is Life (sunday afternoon rework) :whip: |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
[GNÄLL] Feber, illamående och tenta imorn och på fredag... hejja! [/GNÄLL]
np: Rank 1 - Such Is Life (sunday afternoon rework) :whip: |
Blev sjuk förra fredagen, med feber, snuva, halsont, hosta, ja hela jävla kittet. :whip: Var sjuk i en vecka och kunde inte plugga så jag fick skippa tentan i lördags och hoppas jag klarar tentan på onsdag.
Det störiga var att jag inte varit sjuk sedan högstadiet och så blev jag det precis innan tentan.. :sadgreen:
Life's a bitch and then you die
:p |
|
|
| jofawe |
wiiie!
EN kompis till mig fick idag beskedet att hans metal-band har fått skivkontrakt.
Det roliga för min del är att en av låtarna på deras demo-cd de skickat runt har jag skrivit å gjort :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by jofawe
wiiie!
EN kompis till mig fick idag beskedet att hans metal-band har fått skivkontrakt.
Det roliga för min del är att en av låtarna på deras demo-cd de skickat runt har jag skrivit å gjort :) |
nice.. grattis :) |
|
|
|
|