|
Klotterplank (pg. 764)
|
View this Thread in Original format
| Pjox |
Meningen är väl inte att spara massa el genom att släckaner allt utan att visa hur många som facktiskt vill göra någon skillnad.
Jag missade det hela igår, men vare någon som släckte? |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Pjox
Meningen är väl inte att spara massa el genom att släckaner allt utan att visa hur många som facktiskt vill göra någon skillnad.
Jag missade det hela igår, men vare någon som släckte? |
Vi drog av huvudströmbrytaren på polarens lägenhet på förfesten 19.55. Det enda jobbiga är att musiken dog.. annars var det bara mysigt :p |
|
|
| Cloudburst |
| Kunde inte släcka, pluggade inför ett prov imorse (pdf). :D |
|
|
| nekholm |
Alltid lika trevligt med epost från "mamma". Det är från ett av mina gmailkonton jag sällan använder, så nu mitt i allt ser jag att den här Agneta har skickat en massa mail åt mej. Borde man svara nåt?
Hmm.. Dålig kvalitet på bilden.. Men man ser ändå vad det står. |
|
|
| fede |
| har blivit sjuk :(:(:( stackars mig |
|
|
| GyLLe |
| Hörde en remix eller Remake på Atb - 9pm när jag var på krogen i onsdags. Nån som vet vet om de har släppts nått nytt som har baserats på den låten? |
|
|
| Jeremy H |
Ps. Mobiltelefoner överlever inte tvätt i 60 grader. Ds.
:( |
|
|
| Akia |
| Det var tråkigt att höra :confused: Finns det ingen olycksfall-i-60graderstvättprogramförsäkring..? |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
no , sherlock! |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
jag visste att en mobil överlever även fast den får följa med in i duschen, men nu vet jag att man inte ska tvätta den i tvättmaskin även fast den är smuttsig ;) |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by Pjox
jag visste att en mobil överlever även fast den får följa med in i duschen, men nu vet jag att man inte ska tvätta den i tvättmaskin även fast den är smuttsig ;) |
Duschar du med kläderna på? Eller varför har du med den i duschen..? |
|
|
| Funfrock |
| David Guetta lirar i köpenhamn på lördag. Gå eller inte gå? Hmm det är frågan... |
|
|
|
|