jag HATAR när det är minusgrader.. då kommer jag inte in i min firmabil :|
Akia
...och halt blev det med sommardäck :D
SteveTranz4ever
Ujuj... farligt med sommardäck!
Var nyss en kvinna som blev påkörd strax utanför där jag bor...
Treo
Lyckligtvis verkar det vara mer plusgrader på gång (jag hatar verkligen att skrapa rutorna på bilen på morgonen)
och till helgen uppåt 5-6 grader enligt smhi
Braxen
Fett nice ^^ (för jobbet .. inte för julen..) :p:nervous:
fede
quote:
Originally posted by Treo
Lyckligtvis verkar det vara mer plusgrader på gång (jag hatar verkligen att skrapa rutorna på bilen på morgonen)
fan va sämst
Laszlo
HAH, era små kryssningstomtar...Peter Cekon lirar på stallet idag...på nedervåningen...på pumptömningen av alla dagar...starkt vågat av stallet i en pisshåla som växjö...och lite minttu har jag kvar sen halloweenkryssningen, så jag tar igen allt jag missade på luciakryssen ikväll :) PARTY! :D
hustler
quote:
Originally posted by Treo
Minusgrader och snö FTW
Snöar lite just nu i norrort i alla fall
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
HAH, era små kryssningstomtar...Peter Cekon lirar på stallet idag...på nedervåningen...på pumptömningen av alla dagar...starkt vågat av stallet i en pisshåla som växjö...och lite minttu har jag kvar sen halloweenkryssningen, så jag tar igen allt jag missade på luciakryssen ikväll :) PARTY! :D
AS!
St_Andrew
Hur kan man inte vilja ha en vit jul?!
anuga
Humm, snö är bra, när man är på Snowbord Semester, förövrigt så kan den stanna i himmeln för min del.
St_Andrew
quote:
Originally posted by anuga
Humm, snö är bra, när man är på Snowbord Semester, förövrigt så kan den stanna i himmeln för min del.
Eh, det blir ljusare, trevligare, och mycket vackrare ute! :D