|
Klotterplank (pg. 671)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by mindshooter
670 sidor med skitsnack, bra jobbat!
(smyger ut igen) |
Oj, inte igĺr man sĺg dig ;)
Nu ska jag för övrigt ĺka till Köln :D Bye bye Sweden :D |
|
|
| nekholm |
Drömde inatt att jag lĺg pĺ en brygga och solade med nĺgra arbetskompisar. Mitt i allt simmar en haj förbi :nervous: Den sĺg inte ut som en riktig haj, men den var hemsk ändĺ. Hajar ska ju inte finnas i finland..
Inte nog med det, snart närmar sej nĺnting ganska stort och grönt.. Kommer lite närmare och hoppar över bryggan. "Va fan, en krokodil!" säjer jag. "Sĺna ska inte finnas här." "Nej inte en krokodil", säjer en flicka. "En alligator." "Skit samma, sĺna ska inte heller finnas här!" säjer jag och blir lite räddare. Sen kommer en ännu större alligator och nappar tag i min hand, men det tar inte sjukt. Efter det ger vi oss iväg, och jag vaknar med ett snabbt bultande hjärta.. :nervous: |
|
|
| Laszlo |
| Ni vet väl om att den 7:e och avgörande stanley cup-finalen spelas inatt? Nedsläpp om cirkus 30 minuter - 13 ĺr sedan ett kanadensiskt lag vann Stanley Cup - nu är det fan dags att bucklan hittar hem till landet där den hör hemma igen! :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Ni vet väl om att den 7:e och avgörande stanley cup-finalen spelas inatt? Nedsläpp om cirkus 30 minuter - 13 ĺr sedan ett kanadensiskt lag vann Stanley Cup - nu är det fan dags att bucklan hittar hem till landet där den hör hemma igen! :) |
Beachhockey? |
|
|
| zoric |
Surt för Edmonton, men det var väl ändĺ inte väntat att de skulle vända 1-3 :whip:
Aja, Grattis till Carolina :wtf: |
|
|
| Laszlo |
It pains my heart...Kunde lika gärna varit Canadiens som lyft den där satans bucklan. Canadiens ledde med 2-0 i matcher mot just Carolina och hade tvĺ raka matcher hemma i Bell Centre där de i princip bara skulle knyta igen säcken, men dĺ slog Cole hĺl pĺ Koivu's öga i match tre - nĺgot som var nära att sätta stopp för finnens karriär. Canadiens fick stryck den matchen i sudden, och efter att lagets ledare blev skadad gick det bara utför. Det sägs att en spelare inte gör hela laget, men Koivu lyckas bevisa motsatsen gĺng efter annan. Senast laget hade en ledare av den kalibern var 92/93 - Guy Carbonneau som nästa säsong kommer ta över som tränare i Canadiens. Det var ocksĺ det ĺret Canadiens vann Stanley Cup senast. Sen dess har Lord Stanleys buckla inte varit hemma i Canada.
Nu är det inte säkert Canadiens hade kunnat gĺ hela vägen om de slagit ut Carolina, but one can't help wondering, what if? Hur som helst - kul för Carolina - gläds speciellt för rookiemĺlvakten Ward, vilken hjälte... |
|
|
| Christian Ö. |
Härligt!:D
Klippte mig igĺr och har äntligen korthĺr, känns underbart. Tog mig även orken att formatera datorn igĺr, känns väldigt väldigt skönt:) |
|
|
| zoric |
Den känslan älskar jag ocksĺ Christian, helt otroligt vad det är lättare med kort hĺr. Sĺ nu hade jag ocksĺ tänkt och göra det nĺgon gĺng de närmaste dagarna  |
|
|
| mr_fisken |
| bokade klippning till pĺ torsdag sĺ man är nyfrissad inför midsommar :D |
|
|
| Cloudburst |
| 30 minuter kvar pĺ min födelsedag... :p |
|
|
| ScuL |
| grattis i förskott ;) |