|
Klotterplank (pg. 462)
|
View this Thread in Original format
| Funfrock |
| quote: | Originally posted by ScuL
fan vad har swe-ta blivit aktiv helt plötsligt! :D |
satt precis och tänkte på samma sak :D |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Funfrock
satt precis och tänkte på samma sak :D |
sommaren e slut =) |
|
|
| ScuL |
inte här.
sommaren brukar försätta till slutet av september åtminstone med temperaturer omkring 18~23, beroende på dagen.
blir inte höst förr oktober :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by ScuL
inte här.
sommaren brukar försätta till slutet av september åtminstone med temperaturer omkring 18~23, beroende på dagen.
blir inte höst förr oktober :) |
neh inte riktigt, fast nu e det fan höst väder i sverige... |
|
|
| Kamelen |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Oj nu börjar det åska här i Väsby... :gsmile: Häftigt :D
[edit]
Åhh helvete va de braka på nu... sket nästan i brallan :nervous: hehehe :tongue2
Kanske man ska stänga ner ifa de kommer spänningsspikar i nätet...
Fan blixtarna kommer allt närmare, åskan likaså.... poltergiest varning här :D |
vem är du? =) bor oxo i väsby .. sjukt vad det åskade.. helt plötsligt så slocknade _allt_ datorn o sånt.. kollade ut.. helt mörkt =) såg ballt ut.. |
|
|
| Kamelen |
| quote: | Originally posted by Dioxys
ponny säger:
eh
ponny säger:
blixten slog ner i mitt fönster?
.dioxys - [be sure to check out DJ Irish's latest set from www.di.fm] - http://www.adore-devote.tk säger:
nej
ponny säger:
eeeh jag stänger av datorn nu
ponny säger:
EH JO!
.dioxys - [be sure to check out DJ Irish's latest set from www.di.fm] - http://www.adore-devote.tk säger:
den slog inte ner i ditt fönster
ponny säger:
seriöst, det brinner på mitt fönsterbläck
ponny säger:
MEN LOL JO"!"!!!
ponny säger:
jag tar bild nu
nej
hahha
ponny säger:
omg jag dör
ponny säger:
jag har hjärtattack typ
hmm :) kanske ska sägas att grabben bor i väsby :D |
fan vad sjukt.. alltså.. blixten slog ju ner här oxo .. innan så sa jag till föräldrarna "jag går ut och springer lite" .. älskar att springa när det regnar.. föräldrarna typ.. "nää du går ingestans.. in på ditt rum och stanna där" .. jaha tänkte jag.. de kanske hade rätt =D tänk om man hade träffats av en blixtjävel..sjukt =) hade stämt nån på pengar ialf om jag överlevt.. |
|
|
| Proximus |
| quote: | Originally posted by Kamelen
hade stämt nån på pengar ialf om jag överlevt.. |
Gud är jävligt rik ska du veta ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
vem är du? =) bor oxo i väsby .. sjukt vad det åskade.. helt plötsligt så slocknade _allt_ datorn o sånt.. kollade ut.. helt mörkt =) såg ballt ut.. |
Whoot... är du också Väsby bo... själv bor jag nere vid Stationen, samma hus som White Horse...
Själv tycker jag de är häftigt när de åskar... så jävla mäktigt & stort... |
|
|
| nekholm |
Det finns en hel del Systembolag i stan... väldigt få som bara har vin försäljning...
Melon cider... menar du xider ? Bolaget isf.
Vi har en hel del nattklubbar.... inte så lätt att hitta när m,an inte här hemma i stan :) |
Nej inte xider, men det drack jag också (bild). Jag drack Wasabi Lemon (god), min kompis drack Mandarin Chili (tror jag, anyway, den smakade hostmedicin).
Meloncidern säljs i 0.5 liters flaskor, flaskan är mörkbrun och har vit etikett. Kommer inte på nåt mera att beskriva den på.. |
|
|
| MiB |
haha drag =) förra sommarn satt jag o nåra polare o glodde på film då det slog ner på min gård.. typ 5 meter från huset.. helt galet =) så gick vi ut på balkongen o titta ..det va som vita streck över hela himlen i typ 10 min.. häftigt men scaaaaaaaary när det kommer för nära ;) |
|
|
| GyLLe |
| ville bara berätta att nu har jag flyttat från våran 1:a till hus.. allt funkar jätte bra.. förutom att jag fick byta ner mig från BBB till 56K... SÅåååå sunkigt!!! aja nu vet ni iaf! :) |
|
|
| Kamelen |
Whoot... är du också Väsby bo... själv bor jag nere vid Stationen, samma hus som White Horse...
Själv tycker jag de är häftigt när de åskar... så jävla mäktigt & stort... |
yea =) väsby The Place To be!! =) .. fast jag är aldrig i väsby.. gick genom centrum igår.. kändes anorlunda.. måste vart 29 år sen jag va där sist.. du ska inte köpa min dj-utrustning? så slipper vi frakt o sånt =) |
|
|
|
|