|
Klotterplank (pg. 584)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Faaaaaaan ta äckel-CSN. Jag behöver ett deltidsjobb, helst kvällar/nätter, och det fort som fan. |
Vad har dom nu ställt till med?
Jag vill oxå ha deltidsjobb btw :p |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Faaaaaaan ta äckel-CSN. Jag behöver ett deltidsjobb, helst kvällar/nätter, och det fort som fan. |
Ring Atea här i växjö.. har hört att de behöver lite folk ;)
(Atea är ju gamla vm-data) |
|
|
| nekholm |
Vilket avsnitt av Simpsons är det som Homer sjunger en snutt av Wannabe (Spice Girls)? Har för mej att det är från 15. eller 16. säsongen, men har nyligen sett alla utan resultat :( Eller har jag bara drömt det hela?
Edit: Kom på att det sista och tredje sista avsnittena av säsong 15 inte funkar (har brännt xvid:arna på CD), så det kan vara nån av dom. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by nekholm
Vilket avsnitt av Simpsons är det som Homer sjunger en snutt av Wannabe (Spice Girls)? Har för mej att det är från 15. eller 16. säsongen, men har nyligen sett alla utan resultat :( Eller har jag bara drömt det hela?
Edit: Kom på att det sista och tredje sista avsnittena av säsong 15 inte funkar (har brännt xvid:arna på CD), så det kan vara nån av dom. |
det är sista avsnittet ;) |
|
|
| nekholm |
Tackar dbl :)
Åh, season 17 har börjat :D Man missar så mycket när man inte har dator hemma.. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by nekholm
Tackar dbl :)
Åh, season 17 har börjat :D Man missar så mycket när man inte har dator hemma.. |
vafaaan.. närdå?! |
|
|
| Cham |
| har en liten efterlysning,jag vet att TA har en fet tråd där de listar upp massa hemsidor där man kan tanka hem mp3 för en billig slant. Men jag har kollat igenom de flesta tycker utbudet är rätt dåligt. Har ni några tips på bra sidor? Speciellt då för house. Men alla förslag är ju alltid kul :) Sen en sak till vilken är den sidan ni beställer mest musik från? Speciellt då i CD format |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Cham
har en liten efterlysning,jag vet att TA har en fet tråd där de listar upp massa hemsidor där man kan tanka hem mp3 för en billig slant. |
Vardå? |
|
|
| Cham |
| ja precis den jag menade, inga andra förslag :S? |
|
|
| jofawe |
fan att jag var så full i fredags, annars hade jag kunnat ge dig en sida som Dj:n på krogen rekommenderade.
De har nämnligen skaffat sig en house DJ till Oléo Laszlo.. bara så du vet ;)
Han var skitkass på att mixa, men spelade bra musik, å det är ju inte fel.
Nåja, han tipsade om en sida.. ska se om jag kan kalla tillbaka minnet (mintuu var inblandat den kvällen så jag kan inte garantera något.. ett under att jag kom hem öht!) |
|
|
| Vizay |
titta vad som damp in på posten idag då
ett alldeles eget signerat ex av mr. Helstrip himself :D
Tack T.nu för den tidiga 20-års presenten :D |
|
|
|
|