|
Klotterplank (pg. 227)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by JayBee
Fan vad jag hatar svensk radio.. helt värdelöst, man hör ju bara samma låtar hela tiden och det finns ingen variation inom musik stiler. där har vi ju en klar plus sida med usa, de har ju verkligen alla möjliga radio kanaler.
fan en gång hörde jag en låt 3 gånger på 1 timma så samma radio kanal, tror det var power eller nått. :wtf:
det finns väl en olaglig techno kanal typ men jag får ändå alldrig in den i min radio :sadgreen: |
Håller med! lyssnade på radio alldeles för mycket för någon vecka sedan när jag var bortrest.. ush! blev faktiskt så irriterad att jag var på väg att starta en egen radiostation men det visade sig vara ganska svårt. Dom enda licenser som fanns lediga just nu var Arjeplog och Malå, dom var engligt uppgift omöjliga att få ekonomisk vinst i. Nästa license i stockholm släpptes typ 2005 men dom skulle skicka ett mail då iaf =) en trancestation vore ju grymmt! :D |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Håller med! lyssnade på radio alldeles för mycket för någon vecka sedan när jag var bortrest.. ush! blev faktiskt så irriterad att jag var på väg att starta en egen radiostation men det visade sig vara ganska svårt. Dom enda licenser som fanns lediga just nu var Arjeplog och Malå, dom var engligt uppgift omöjliga att få ekonomisk vinst i. Nästa license i stockholm släpptes typ 2005 men dom skulle skicka ett mail då iaf =) en trancestation vore ju grymmt! :D |
Det är ju en riktigt bra ide :happy2: |
|
|
| mindshooter |
Lyssna på P3.... P3 klubb är bra....dom varierar sin musik...
en Trance kanal vore dock inte fel :) |
|
|
| x-dream |
| Fan vad jag hatar jobbiga söndagar då man är bakis...Fast man vart rätt duktig ändå...Tog sista groggen ute vi tolvslaget... |
|
|
| dj_hysterix |
| fan va ballt det skulle vara om vi hade en trance-kanal..fast måste man inte betala nån radio-skatt lr nåt ? :confused: |
|
|
| St_Andrew |
Bye bye, nu ska jag iväg på tråksemester med familjen i två veckor... hoppas dock kunna hitta en dator nånstans :D
Ha det gott folk! |
|
|
| TrancE_GyLLe |
hare så skoj Andrew...
men tänkte bara på en sak....
fan va varmt d har varit d senaste dagarna..??!! =)
har inget för mej tänkte klottra lite.. ååå nu ska jag röka en cigg sen ska jag nog leta vidare i min planering till mitt dator köp... heisveis... |
|
|
| Glorie |

det finns ett klotterplank på en annan sida oxå :) |
|
|
| Glorie |
jag känner nio Annor :) (atm)
nån som klår mig? ;)
Anna P
Anna P (2)
Anna W
Anna J
Anna J (2)
Anna A
Anna L
Anna G
Anna S |
|
|
| AC. |
Har det åskat inatt? (I Stockholm)
SKulle i sådant fall förklara varför min andra dator var avstängd och skärmen + högtalarna inte fungera, men varför skulle den höra fungera i sådant fall?
jävla skit, får vänta tills jag nyktrat till för att problemsöka helvetet.
ps. jag hatar datorer! Och jag som var så nära att få jobba med datorer i hela mitt liv, evigt tacksam den personen som fick mig att hoppa av KTH , dock har jag endel att beskylla denna person med. skitsamma och godnatt |
|
|
| Kongo_kim |
Ja runt 4-tiden åskade det.
Jag vaknade av oväsendet |
|
|
| mindshooter |
| det var ett jävla väder :) älskar när det är värsta spöregnet och så på nätterna...somnar gått då...så skare vara fint när man vaknar igen :) så mår alla träd och växter bra oxå |
|
|
|
|