|
Klotterplank (pg. 789)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| quote: | Originally posted by anuga
Andrahands, jobbigt. Men det är inte lätt att hitta första hands. |
näe.. kombo har jag blivit :P
Fick iofs ett erbjudande att köpa ett förstahandskontrakt, för TRE HUNDRA TUSEN!!!!!!!!!!??? |
|
|
| Pjox |
Detta är nog det ända forumet där det känns onödigt att starta en ny tråd för en fråga...
Min fråga är: Vafan ska jag köpa för mobil?
Jag vet inte om jag vill ha en mobil med bra kamera, bra musikmöjligheter eller en mobil man nästan bara kan ringa och skicka sms från.
Jag har planer på att köpa ny kamera så tror inte det blir en telefon med kamre i men vet inte... Argumentera med mig! Vad tycker ni jag borde tänk på?
Jag har pinsamt dålig koll på telefoner nu förtiden. |
|
|
| ScuL |
| kolla bara om priset är bra när den ingår i ett abonnemang :) |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by Pjox
Vafan ska jag köpa för mobil? |
Det här är till ingen hjälp, men jag har själv funderat på ny mobil. Den jag har nu är iofs bra, men har några små brister (buggar). 2 mpix kamera är ok i dagsljus, men lite mörkare och bilden är suddig.
Vill gärna ha en mobil med bra kamera, för då behöver man inte bära omkring båda. Vill inte byta till en mobil med 3,2 mpix kamera, för jag är rädd att skillnaden inte märks. 5 mpix vore ju bra, men såna mobiler kostar 700€, och 7,1 mpix kameror kostar omkring 100€, så då kanske det inte lönar sej. |
|
|
| Christian Ö. |
till er mobilköpare...
nuvarande operatör?
snittfaktura samt lägstanivå på era fakturor eller om ni har prepaid, hur ofta samt med hur mycket laddar ni då på era kort med?
hur ringer ni; långa/korta samtal? till det fasta nätet? utomlands?
Spelar mnobilmärket roll? viktiga funktioner för dig?
Svara på dessa frågor så kan jag rekommendera några lurar
:) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by nekholm
Vill gärna ha en mobil med bra kamera, för då behöver man inte bära omkring båda. Vill inte byta till en mobil med 3,2 mpix kamera, för jag är rädd att skillnaden inte märks. 5 mpix vore ju bra, men såna mobiler kostar 700€, och 7,1 mpix kameror kostar omkring 100€, så då kanske det inte lönar sej. |
Titta då på bildkvaliteten, och skit i antalet megapixlar. Sensorerna är så små och optiken är så liten, att det ofta blir sämre bild med fler megapixlar. |
|
|
| nekholm |
| Hallå Sverige! Lite mer aktivitet här nu :gsmile: |
|
|
| hustler |
| Sjukt vad dött det har blivit... |
|
|
| Pjox |
Jag, systeryster och hundarna är med i DN idag...
Kul, framförallt då vi inte riktigt sagt det som citerade oss på. Nått liknande men inte det dom skrev. |
|
|
| jofawe |
| ja, osedvanligt dött här... |
|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by Pjox
Jag, systeryster och hundarna är med i DN idag...
Kul, framförallt då vi inte riktigt sagt det som citerade oss på. Nått liknande men inte det dom skrev. |
Hittar det inte :sadgreen: ...länk?
Ni som tycker att det är dött här - skyll er själva! Försöker man hitta på nåt orkar ju dem flesta av er inte ens kommentera! Och vad gör ni själva annat än klagar..? |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Akia
Hittar det inte :sadgreen: ...länk?
Ni som tycker att det är dött här - skyll er själva! Försöker man hitta på nåt orkar ju dem flesta av er inte ens kommentera! Och vad gör ni själva annat än klagar..? |
Haha visst kan jag länka. Missade visst att göra det i första inlägget :P
Artikeln |
|
|
|
|