|
Klotterplank (pg. 116)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
baaaah
|
exakt vad skulle det baaaahet betyda? det är väl fint med trance? :stongue: |
|
|
| Glorie |
trance e fina fisken :D mmm
men d e bara fotomodeller ni killar verkar bry er om
nja inte alla förstås...:thepirate |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie men d e bara fotomodeller ni killar verkar bry er om
|
flesta killar tycker att kvinnan är vacker, så enkelt är det
fotomodeller är inte viktigare för killar än de är för tjejer... dvs inte viktiga alls... |
|
|
| dbl |
baaaah
dbl, hur kan man va så smart så man vet att man ska lägga till ett mellanslag, skulle ja aldrig kunnat klura ut. :D |
jadu... e man jag så e man helt enkelt :)
finns alla möjliga saker man kan göra med passagen.
typ om man har en hemsida där så kan man lätt komma undan den fula reklamen och det går lätt att köra direkt länking av bilder fastän det inte skall gå etc... :) |
|
|
| Glorie |
dbl ;) hehe
okej lär mig, nu tex e ja lessen för ranchoweb som ja hostar bilder hos ska slå igen :( å ja behöver lägga min signaturbild på passagen...me direktlänkning, hur gör ja då? säg mig Oh allsmäktige dbl.. haha :D |
|
|
| Vizay |
| glorie du dissar passagen å skickar den till min mail istället så hostar jag den åt dej aaaldeless gratis serru ;) |
|
|
| reveal |
eller till mig :D
tävling i fjäsk? :stongue: |
|
|
| Glorie |
hehe, va söta ni e.. men alltså...ja vill ha kontrollen själv ju.. för ja byter signatur som ja byter kläder.. :D
vill inte ha kvar denna tex. :)
å ja vill inte hålla på att krångla me er.. å uploada bilder hela tiden.. eller be er om hjälp eller störa er hela tiden.. jobbigt ju för er... steve va snäll å hosta förut.. men aaa.. ja ville inte krångla me honom heller så ja skaffa ranchoweb. :D |
|
|
| dbl |
dbl ;) hehe
okej lär mig, nu tex e ja lessen för ranchoweb som ja hostar bilder hos ska slå igen :( å ja behöver lägga min signaturbild på passagen...me direktlänkning, hur gör ja då? säg mig Oh allsmäktige dbl.. haha :D |
allsmäktige dbl kommer till undsättning... detta kan vara en svår operation så den måste utföras med stadig hand.. ingen nervositet här inte...
ok... ta och uploada filen.. sakta, men säkert... sen tar du fram skalpellen och gör ett snitt vid fil ändelsen (med lättare ord så tar du och väljer "byt namn") och så tar du ut den.. ssaakkkttaa.
sen tar du och plockar fram .txt ändelsen ur säkerhets lådan och placerar den där den gamla bild filändelsen var (typ .jpg) och sen så tar du och syr ihop (klickar på OK) och sen e operationen utförd :)
bilden skall nu alltså finnas på t.ex. hem.passagen.se/glorie/bild.txt istället för hem.passagen.se/glorie/bild.jpg
nu e det bara att torka svetten ur pannan... :) |
|
|
| Glorie |
aha :) okej.. samma som du sa me förra bilden....mmmm utgångsbilden..du vet, som du fixa till mig :) okej, tack herre :) som kom till min undsättning :D
ja e skyldig eder en tjänst....närhelst du vill :D
*buga |
|
|
| dbl |
aha :) okej.. samma som du sa me förra bilden....mmmm utgångsbilden..du vet, som du fixa till mig :) okej, tack herre :) som kom till min undsättning :D
ja e skyldig eder en tjänst....närhelst du vill :D
*buga |
hmmmmm.... :D :rolleyes: |
|
|
| AC. |
(Users Browsing this Forum: SteveTranz4ever, reveal, SWE_TRANCE, Aendy, -=Kotten=-, Dioxys, Connector, RebeL9, Vizay, Amnezia, Singularity, AC.)
Vad är rekordet? |
|
|
|
|