|
Klotterplank (pg. 780)
|
View this Thread in Original format
| Jeremy H |
Drar iväg till Thailand för att backpacka 6 veckor imorn! :crazy:
Så tänkte önska er alla en resterande bra sommar! |
|
|
| Akia |
| Tack! Du får ha det så mysigt! Jag, mjz och anuga drar till Holland och Sensation Black på torsdag, inte lika exotiskt - men drag blir det nog! :cool: |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by jofawe
hörrni.. facebook eller dö!
www.facebook.com
mer addictive än mjukporr! |
Men hallåååå redan ;)
Vad ska man ha facebook till egentligen? Alla tycks ha det men ingen vet varför... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Pjox
Vad ska man ha facebook till egentligen? Alla tycks ha det men ingen vet varför... |
Det är ju just därför..
Eller, för att det är ett smidigt sätt att hålla kontakt med alla jävla polersh som envisas med att bo utomstädes eller, ännu värre, utomlands! |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
Det är ju just därför..
Eller, för att det är ett smidigt sätt att hålla kontakt med alla jävla polersh som envisas med att bo utomstädes eller, ännu värre, utomlands! |
eller värst av allt, fastnat i rydaholm...hos föräldrarna
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
eller värst av allt, fastnat i rydaholm...hos föräldrarna
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
det är fan värre.. (fast du har inte flytt så långt, lika feg som mig :P) |
|
|
| Akia |
| Jag flyttade 2 busshållsplatser :D . |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Akia
Jag flyttade 2 busshållsplatser :D . |
haha.. det är lite dåligt :P
Jag flyttade ju 2 mil iallafall :nervous: |
|
|
| DJ_Christian Ö |
HAHA vafan det här är märkligt. Jag försökte länge logga in här på TA med mitt användarnamn (Christian Ö.) och pass som jag va 100 på att jag skrev in rätt. Testade tillslut funktionen "borttappat lösenord" och då i mailet så är mitt användarnamn helt plötsligt DJ_Christian Ö! :eyes:
EDIT: WTF nu är ju hela kontot nollställt också, vad heter killen som är admin för hela TA? kommer ihåg att jag snacka med någon när jag ville ändra mitt användarnamn förut |
|
|
| Vizay |
| kolla med swamper...kan ju vara så att reveal kan ta hand om det också :) |
|
|
| Laszlo |
| PM:a Swamper så fixar han biffen :) Reveal har så vitt jag vet inte rättigheter till detta... |
|
|
|
|