|
Klotterplank (pg. 720)
|
View this Thread in Original format
| benni |
| quote: | Originally posted by Laszlo
jävla as
jag hatar alla som bor i stockholm!
:whip: |

sthlm finest :crazy: |
|
|
| Braxen |
| Inte hata, bara älska :D |
|
|
| Christian Ö. |
| , skrev mitt första högskoleprov idag... nu ska jag sooova :tongue3 |
|
|
| St_Andrew |
| Skrev också idag, gick hyffsat fast klanta mig, men fick 101p vilket är ganska bra, men hade behövt lite till... Aja, kanske går bättre nästa gång ;) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Skrev också idag, gick hyffsat fast klanta mig, men fick 101p vilket är ganska bra, men hade behövt lite till... |
1,8 typ? |
|
|
| fe_maLe |
1,8 e väl tokbra???:wtf:
suck va tråkigt de e at va hemma en lördag btw:( :p *growls* |
|
|
| Braxen |
| hehe lr hur, 1.8 e ju :eyespop: .. vet iofs inte va du vill komma in på men ändå .. inge å skämmas för direkt :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Aendy
1,8 typ? |
Ah typ, hade behövt 1.9 för att vara säker, men förhoppningsvis klarar jag mig med detta... Men eftersom jag inte ska söka in fören till hösten så har jag ju våren på mig oxå att förbättra mig :D
Och neh, är inget att skämmas för, är ganska stolt faktiskt, men att jag hade fortfarande behövt lite till... Ska in på Handelshögskolan i stockholm hade jag tänkt, där 1.8 är vad det var iår på andra antagningen (=vill ha lite marginal=1.9)! |
|
|
| Aendy |
Ah typ, hade behövt 1.9 för att vara säker, men förhoppningsvis klarar jag mig med detta... Men eftersom jag inte ska söka in fören till hösten så har jag ju våren på mig oxå att förbättra mig :D
Och neh, är inget att skämmas för, är ganska stolt faktiskt, men att jag hade fortfarande behövt lite till... Ska in på Handelshögskolan i stockholm hade jag tänkt, där 1.8 är vad det var iår på andra antagningen (=vill ha lite marginal=1.9)! |
Grejen är att samma antal rätt ger högre poäng för varje år (folk blir kanske dummare och dummare) Första gången hade jag 101 rätt och det gav då 1,6, sist jag skrev så gav 102 rätt 1,8... |
|
|
| St_Andrew |
Grejen är att samma antal rätt ger högre poäng för varje år (folk blir kanske dummare och dummare) Första gången hade jag 101 rätt och det gav då 1,6, sist jag skrev så gav 102 rätt 1,8... |
Haha, har bara skrivit en gång innan och det var i våras, så har inte så mycket att jämföra med =) Men att trodde faktiskt det var tvärtom eftersom färre och färre skriver provet, så borde ju dom som skriver provet vara dom som är seriösa? Fast är väl kanske tvärtom då... Eller så har provet blivit svårare? |
|
|
| Aendy |
Eller så har provet blivit svårare? |
Skolan har blivit sämre...
Jag har nog inte blivit mycket brightare sedan första gången jag skrev... |
|
|
| St_Andrew |
Skolan har blivit sämre...
Jag har nog inte blivit mycket brightare sedan första gången jag skrev... |
Kanske?
För övrigt så stör jag mig väldigt mycket på ett svar. Fråga två på NOG: http://www.umu.se/edmeas/hprov/hprov/06b/nog.html
Tycker bestämt det borde vara C? :p |
|
|
|
|