|
Klotterplank (pg. 698)
|
View this Thread in Original format
| anuga |
| quote: | Originally posted by Laszlo
mina nya avatar är den bästa! :) |
Jag har funderat på vem det är, men det var inte den jag trodde (Alyssa Milano) |
|
|
| anuga |
Hon strippar tydligen på en video... pallar inte regga mig på tube, så det får vara så... |
|
|
| jofawe |
ja det var ju en rolig helg ...
tog slut med tjejen idag .. |
|
|
| Akia |
| Trist :sadgreen: ! Men kanske de e nåt ni kan prata igenom i morron, de kanske visar sig att de inte e så allvarligt. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Akia
Trist :sadgreen: ! Men kanske de e nåt ni kan prata igenom i morron, de kanske visar sig att de inte e så allvarligt. |
Nja, alltså.. det var mitt beslut.. |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by jofawe
Nja, alltså.. det var mitt beslut.. |
Då kan jag bara säga, "Bättre lycka nästa gång."
Gjorde samma sak för snart en månad sedan, men nu börjar det kännas rätt. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by anuga
Då kan jag bara säga, "Bättre lycka nästa gång."
Gjorde samma sak för snart en månad sedan, men nu börjar det kännas rätt. |
ja, det finns ju som sagt anledningar till varför man gjort som man gjort..
Btw: det roligaste denna helgen var väl att jag fick en "jag hatar snigel" tröja av Sjökexet när han spelade på Oléo i fredags.
Basic element spelade efter honom och jag kan säga att ... fullare och mer arroganta människor får man fan leta efter. |
|
|
| Laszlo |
| haha - martin tjatade på mig och ville att vi skulle till oléo och se basic element...för 10 år sedan kanske jag hade gått med på det:) |
|
|
| Vizay |
patric det var riktigt trist att höra :/
Men men livet går vidare, man får köra på som vanligt bara så känns det förhoppningsvis bättre sen :) |
|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by jofawe
ja, det finns ju som sagt anledningar till varför man gjort som man gjort.. |
Jo, de e klart. Ja, jag sitter å deppar för att jag har sagt upp bekantskapen med 2 vänner den här helgen. Eller... igentligen deppar jag väl inte av den anledningen, jag behöver inte såna vänner, utan mer för att man själv haft så fel. Man tror man känner folk. :confused: |
|
|
|
|