|
Klotterplank (pg. 272)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| Tips: Gå & se Smala Sussie! Den e rätt go :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
Tips: Gå & se Smala Sussie! Den e rätt go :p |
jodå.. den va ganska bra... fick sett den gratis på förhandsvisningen.. annars hade jag nog inte sett den på bio...
men den hade sina roliga stunder.. men har ju sett bättre filmer |
|
|
| Dj_ExOn |
| Vem är det som knullas upp på köksbänken? Är det Tuva? :o |
|
|
| Kongo_kim |
| har nu lagat mina skivspelare :) jävla drivremmarna var inte på. Hur ska jag veta sånt liksom? 16 mil T/r Uppsala för fixa dom. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Har lagt märke till att det postas lite på alla trådar fast det är en hel del folk här å kikar... e inte folk på humör eller e de bara jag som inte har ett liv... :p ? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Har lagt märke till att det postas lite på alla trådar fast det är en hel del folk här å kikar... e inte folk på humör eller e de bara jag som inte har ett liv... :p ? |
själv har jag inte haft tid eller ork att vara här den senaste veckan, får se om det kommer en vändning nu :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
själv har jag inte haft tid eller ork att vara här den senaste veckan, får se om det kommer en vändning nu :p |
He he ser de nu.... bra försök där med en homo tråd och en världsläges tråd...
Hoppas folk vill skriva mer i befintliga trådar också... alla har en åsikt å den lyssnar jag gärna på :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Vem är det som knullas upp på köksbänken? Är det Tuva? :o |
nepp.. tyvärr inte... e polisens fru däremot.. hehe :) |
|
|
| mindshooter |
Har fått läxa från filosofin, att skriva om livets mening :conf:
är inte det typ nåt man skämtar om att få i läxa?
typ som att räkna djupet på universum på matten då eller?
hmm nu måste jag tänka vidare på livet :nervous: |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Har fått läxa från filosofin, att skriva om livets mening :conf:
är inte det typ nåt man skämtar om att få i läxa?
typ som att räkna djupet på universum på matten då eller?
hmm nu måste jag tänka vidare på livet :nervous: |
hahaha, du går ju i 3:an nu, de måste ju börja ställa lite krav fattar du väll ;) |
|
|
| JayBee |
aahhh den simpla frågan om livets mening..
livets mening: att jobba under vardagarna så att du har råd att supa dig full på helgerna :) eventuelt ska man då oxo börja ta ansvar och sånna saker, skaffa familj och barn och få jorden att snurra.
men det är bara ett fåtal personer som vet vad allt detta är bra för. det är bara jag, ett par munkar i tibet och en surfare i hawaii som kan svaret. tyvär så kan jag inte avslöja det för er, ni måste finna det själva :) |
|
|
| St_Andrew |
| Jag tror att meningen med livet är att man har mål. Man måste hela tiden kämpa för någonting annars tror jag livet blir ganska tråkigt i längden. Speciellt tråkigt måste det kännas när man ligger där o dör o upptäcker att man egentligen inte gjort ett skit av vikt i livet... |
|
|
|
|