|
Klotterplank (pg. 729)
|
View this Thread in Original format
| mjz |
| quote: | Originally posted by nekholm
Men va faan!? Jävla IE6 håller på och crashar hela tiden, så tänkte att jag uppdaterar till IE7. Men nej man måste ju ha Windows Server 2003 eller XP för att det ska funka. Går bra att ha en 233MHz processor, men Windows 2000 går inte!? :whip: Det blir väl FireFox då.. |
låter som microsoft gjort dig en tjänst där... |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by Pjox
Jag har föresten äntligen köppt mig en kamera. Så ikväll ska jag nog fota lite valpar eftersom vädret inte inbjuder till några fina bilder :sadgreen: |
vad blev det för en? |
|
|
| Laszlo |
woooooooooho
fick ett samtal från jesper som är vd på stallet idag och ville att jag skulle köra house hos de igen på fredag på ovanvåningen...körde där även förra veckan, vilket tydligen uppskattades....och ska även ha ett housekalas nere på pudas nästa lördag...tre veckor i rad i sketna pissväxjö, detta har aldrig hänt förut :wtf: det är påväg åt rätt håll i alla fall...skoj som fan |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by benni
vad blev det för en? |
Jadu.. Här på bruksanvisningen står det Pentax Optio L20 och det står det även på kameran så en sån ere jag har köpt :p |
|
|
| anuga |
Letar lägenhet i Stockholm, eller bostad punkt.
Flyttar när jag får reda på om jobbet flyttar eller jag skaffat något annat :)
Skåne e bra, men Stockholm är bättre. ;) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by anuga
Letar lägenhet i Stockholm, eller bostad punkt.
Flyttar när jag får reda på om jobbet flyttar eller jag skaffat något annat :)
Skåne e bra, men Stockholm är bättre. ;) |
får du nån hjälp via jobbet annars blir det nog knepigt men visst finns det i lägenheter i förorterna |
|
|
| Akia |
| Blir en 2:a ledig i mitt hus i slutet av december som kommer att hyras ut i andra hand, om det skulle krisa. |
|
|
| anuga |
| ingen bråska än, finns gott om andrahands, kommer nog få hjälp av jobbet, men frågan e om de är värt det |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by anuga
ingen bråska än, finns gott om andrahands, kommer nog få hjälp av jobbet, men frågan e om de är värt det |
Värt vad? |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Aendy
Värt vad? |
Vilken typ av lägenhet de kan hjälpa en med |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Akia
Blir en 2:a ledig i mitt hus i slutet av december som kommer att hyras ut i andra hand, om det skulle krisa. |
du har pm ;) |
|
|
|
|