|
Klotterplank (pg. 58)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| quote: | Originally posted by dbl
hehehe.... typ som jag och prinsessan... vi har ju liksom ihop det, bara att hon inte riktigt vet omdet ännu... hon designade ju klänning för min skull :) |
Men ärligt... jag HAR hittat min själsfrände... det är bara det att det tar lite längre tid för henne att förstå det än det gjorde för mig... kommer lösa sig en dag... fram tills dess kan jag lägga energi på en massa andra roliga saker som inte involverar att man blir sårad. |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by Vizay
det är inte alltid så lätt... |
Jo! Faktiskt så är det så lätt. Du måste bara våga ta första steget och börja satsa lite på ett spel där du har inget att förlora. Tro mig tystnad leder ingen vart! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by AC.
Jo! Faktiskt så är det så lätt. Du måste bara våga ta första steget och börja satsa lite på ett spel där du har inget att förlora. Tro mig tystnad leder ingen vart! |
jo, egentligen så e det la så, men om man måste träffa personen varje helg när man går ut så... nja
tjejen jag gillar e alltså en kompis |
|
|
| Vizay |
jag har min lycka och min livslust att förlora....alla är inte människor som kan stålsätta sig känslomässigt när det går dåligt...går det åt helvette för mycket finns risken att man faller in i en djup depresion å gud vet vad som händer med mig då :nervous: |
|
|
| AC. |
| Vad ni missar är det gäller även andra saker än just prata med någon man tycker om, det gäller i alla lägen |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
vilken soppa :)
|
Så matig!
Fan vilken intressant diskussion som blossade upp hära... får se om jag har något att tillföra... Jag har själv befunnit mig i Vizays läge "Bllääää varför har man känslor, man hittar ändå aldrig någon"...men *smack* säger det så glider hon förbi i personalmatsalen :) Efter det så klagar man varken på kärlek eller känslor, eftersom dom äntligen allierat sig med kroppen och arbetar i harmoni för ett högre välmående.
Your day will come Peter! (Kanske på fredag ;))
Man ska alltid göra det som känns bäst....det funkar bäst...så är det... |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Your day will come Peter! (Kanske på fredag ;))
|
haha maybe...maybe.....med min tur hittar jag väl nån helt underbar som bor i norrland eller nått :p
nej nu ska jag inte va negativ hära :)
men asså av nån anledning har jag alltid haft problem med tjejer...tror det beror på att jag i större delen av mitt liv haft ett självförtroende sämre än en möglig macka....men det har ändrats på senare år så tjae vem vet :) |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by mindshooter
...Efter det så klagar man varken på kärlek eller känslor, eftersom dom äntligen allierat sig med kroppen och arbetar i harmoni för ett högre välmående.
...
Man ska alltid göra det som känns bäst....det funkar bäst...så är det... |
Altså jag vill inte vara någon totalt glädjeförstörare men riktigt så är det inte
Kärlek är som jag sa tidigare grymt farligt och kommer säkert såra dig på det ena och det andra sätt, säker flera sätt ändå.
Och att göra vad man känner kommer inte funka för det finns alltid två vägledare (Hjärtat hjärnan)
Men vad fan gör man.
Uttrycker "Cant live with them, cant live without them" stämmer verkligen |
|
|
| Vizay |
Och att göra vad man känner kommer inte funka för det finns alltid två vägledare (Hjärtat hjärnan)
|
du inser att du just motsa dina tidigare poster just va? :p |
|
|
| AC. |
| Hmm nä det där får du nog utvecka vad du syftar på, eller så är det bara jag som är trött och hungrig:conf: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
tror det beror på att jag i större delen av mitt liv haft ett självförtroende sämre än en möglig macka....men det har ändrats på senare år så tjae vem vet :) |
jasså, du med... vad lika vi e :)
fast jag har fortfarande rätt så dåligt självförtroende, men det blir bättre |
|
|
| King of Clubs |
Jag håller med AC. Det är "bara" att köra på, man ska inte tänka så mycket för egentligen har man ju inte så mycket att förlora. Man måste våga misslyckas. Det är den inställningen man måste ha, annars tror jag att livet springer förbi en och så står man där en dag med flint, ölmage och bråck medan man tänker på alla saker man borde ha gjort.
Jag kan inte säga att jag följer den här riktlinjen fullt ut i alla sammanhang men jag försöker tänka så iaf. |
|
|
|
|