|
Klotterplank (pg. 525)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by reveal
Jag hade försökt springa ifrån direkt, inte värt att bråka. |
word |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by jofawe
dbl:
jag har en motorola cityman om du vill låna en .. koloss :)
(en såndär som är stort som ett hundben, typ .. oldstyle :whip: )
samma sak har hänt mig en gång, men jag ljög honom rätt upp i ansiktet och sa att jag inte hade nån på mig.. han köpte det.
men jag antar att folk är lite mer påstridiga i gbg. |
himla snällt du.. hehe :p
men ganska säker på att han inte hade köpt det.. han hade la velat börja taffsa i mina fickor eller nått.. han körde visserligen ner handen i min ena jackficka... varför jag nu skulle ha mobilen där.. men aja |
|
|
| Christian Ö. |
Har bytt nick från "Chrill" till mitt nuvarande om någon bryr sig:P
Tänkte även passa på att meddela om det är någon som går i tankar om att byta nick, så är det bara att skicka iväg ett PM till Swamper :thepirate |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Har bytt nick från "Chrill" till mitt nuvarande om någon bryr sig:P
Tänkte även passa på att meddela om det är någon som går i tankar om att byta nick, så är det bara att skicka iväg ett PM till Swamper :thepirate |
jag gjorde det när jag ändrade mitt nick, fast det tog 4 månader :p |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by benni
jag gjorde det när jag ändrade mitt nick, fast det tog 4 månader :p |
hehe för mig gick det lite snabbare:P 1 vecka |
|
|
| SWE_TRANCE |
Jag är helt emot att tillåta nickbyte på forum.
Varför?
Riktigt jobbigt när man varit med ett tag och känner igen alla namn som postar. Sen helt plötsligt upptäcker man ett nytt nick och ska behöva "lära sig" det också.
Så, tummen ner för er som byter nick :tongue2 |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Jag är helt emot att tillåta nickbyte på forum.
Varför?
Riktigt jobbigt när man varit med ett tag och känner igen alla namn som postar. Sen helt plötsligt upptäcker man ett nytt nick och ska behöva "lära sig" det också.
Så, tummen ner för er som byter nick :tongue2 |
Håller fullständigt med dig! Kommer inte byta igen. Jag tänkte bara regga mig snabt förut när jag gjorde det för att kolla in TA lite då och då och tog bara ett snabt nick men det ångra jag tyvär och böt till ett nick som kommer funka i all evighet:P |
|
|
| Laszlo |
| jag håller med till viss del, men jag bytte ändå...tog bort det där fåniga "DJ_" från mitt nick...så nu är jag bara Laszlo, kort och gott...det ska väl inte vara sååå svårt att hålla reda på för folk på forumet? :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Laszlo
jag håller med till viss del, men jag bytte ändå...tog bort det där fåniga "DJ_" från mitt nick...så nu är jag bara Laszlo, kort och gott...det ska väl inte vara sååå svårt att hålla reda på för folk på forumet? :) |
Naahh, okej du får dispans :D
I såna fall som ditt är det ju kolugnt. |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Naahh, okej du får dispans :D
I såna fall som ditt är det ju kolugnt. |
Men jag får ingen dispans? :(
Behållt min avatar iaf! Och.. och.. irl-namn juh! |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Men jag får ingen dispans? :(
Behållt min avatar iaf! Och.. och.. irl-namn juh! |
heh, klart!
Du har ju fortfarande "Jeremy" i ditt namn, och det finns ju inte speciellt många som heter så här :p
Som jag sa, i vissa fall så är det ju ingen fara när man behåller så mkt av nicket så att en normalbegåvad person inte har några problem med att fatta vem personen är ;)
Å förresten, detta är ju bara vad jag tycker...och jag mår inte direkt dåligt i flera veckor bara för att någon ändra sitt nick :tongue3 |
|
|
| Cloudburst |
Men man (iaf jag) brukar inte känna igen folk efter nicket enbart, utan en kombination av nick, avatar och signatur. Så oftast är det ju lugnt. ;)
Jag känner iaf alltid igen min signatur nuförtiden. :p |
|
|
|
|