|
Klotterplank (pg. 188)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
alltså allvarligt.. den e grymt bra...
"If its all I ever do" heter den...ahhhhhhhh, fiiiin :) |
|
|
| reveal |
| nu har jag iofs inte hört låten, men jag gissar att jag inte kommer att gilla den :p |
|
|
| Treo |
| Urrkk.. Shame Factory, tack och lov att det är slut.. :wtf: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by x-dream
Jag hatar telia |
hahahahah :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
vad har hänt? :crazy: :stongue: |
|
|
| Dioxys |
det var väll så att det skulle vara fast avgift på deras 0,5mbit abonnemang och sedan ha upp till 2mibts uppkopplingar då med rörlig avgift.. fitt-telia :( |
|
|
| Mirv0 |
Man vill ju kunna surfar utan att ha pengar-per-minut press vafan ska man har "bredband" tillför då om man inte kan surfa utan att betala en massa per minut , lika bra att alla går tillbaka till modem i såfall.
Nötter! :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by Mirv0
Man vill ju kunna surfar utan att ha pengar-per-minut press vafan ska man har "bredband" tillför då om man inte kan surfa utan att betala en massa per minut , lika bra att alla går tillbaka till modem i såfall.
Nötter! :whip: :whip: :whip: |
man ska inte betala per minut, utan per mb man laddat ner! |
|
|
| Treo |
| quote: | Originally posted by Dioxys
man ska inte betala per minut, utan per mb man laddat ner! |
Nja, om man tankar mycket filmer och annat stort så vill man inte gärna betala per MB, då blir man fattig..
-Treo- |
|
|
| Mirv0 |
heh lite fel skrivet menad förstås MB:D
aja blir iallafall dyrt i längden man drar ju ner en massa MB bara igenom att surfa och ha datorn på |
|
|
| zamson |
| åh nej... telia påverkar ju all adsl på marknaden eftersom dom har monopol genom det där "fristående bolaget" ... jaja blir till o säga upp abbonemanget! KSa börja kämpa för o få BBB till vår bostadsrättsförening - har inte orkat ta mig tid tilld et förut - men nu har man ännu en anledning |
|
|
|
|