|
Klotterplank (pg. 396)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Dioxys
hoho, tackar jenny :D vet ej om jag skulle ta det som en pik eller komplimang :D haha, jag vet att den är spännig :rolleyes: :cool: :p
|
ne för fan ;) komplimang.. den var snygg som fän. gillar cyberdogsgrejor :) och det är SNYGGT om killar har linnen bara :) då ser man armarna :crazy:
| quote: | Originally posted by reveal
Jag såg bara det allra första inlägget, inget mer |
de var iofs nästbäst :) sipos var oxå riktigt fint ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Fan höll på att glömma lämna in deklarationen... *springa springa springa* |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
ne för fan ;) komplimang.. den var snygg som fän. gillar cyberdogsgrejor :) och det är SNYGGT om killar har linnen bara :) då ser man armarna :crazy:
|
gäller ju att ha någorlunda snygga armar då oockså ;) |
|
|
| dbl |
hur många här har fått kommentaren
"fan va störd du e... men det e därför du e så söt"
hehehehe :tongue2
vet inte hur andra hade tagit det... men jag tar det som en komplimang.. haha :toocool:
hahahaha.. hjälpte en polare o flytta idag också... o hade bara på mig en vanlig v-ringad svart t-shirt (kosta visserligen 400 spänn, men ändå.. ser ju ut som vanligt ändå) och ett par schletna jeans med lite hål i o mitt tiger skärp.. o en vit kofta som hängde på axlarna bara ifall det skulle bli lite kallt (va ju hel varmt hela dan)
tyckte inte det va nått speciellt.. men det första mina kompisar säger e typ att "faaan daniel... ser ju t.om. snobbig ut när du ska hjälpa till att flytta... jävla gay.."
hahahahha... :haha: :crazy: :tongue2 |
|
|
| Dioxys |
hehe, ta inte illa upp men jag skulle nog hållt med dem eller sagt samma sak iaf :rolleyes: :thepirate
wohoo :) sovmorgon i två dagar den här veckan! underbart! :D |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan höll på att glömma lämna in deklarationen... *springa springa springa* |
YO Steve du hade ju skrivit din post vid 18 tiden igår... det var väl ingen brådska med deklarationen då...
Själv följde man traditionen och var nere på skattemyndighten 23.40 och lämnade in...
Man blir lika förvånad varje gång hur många andra som också gör saker i sista minuten..
=) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by sipowitz
YO Steve du hade ju skrivit din post vid 18 tiden igår... det var väl ingen brådska med deklarationen då...
Själv följde man traditionen och var nere på skattemyndighten 23.40 och lämnade in...
Man blir lika förvånad varje gång hur många andra som också gör saker i sista minuten..
=) |
Precis, man är itne den enda som är sent ute.
Det var vallfärd till skattemyndighetens låda igår, fick stå i kö för att lägga i min sedel :)
Lämnade in min polares sedel imorse runt 09.00, låg riktigt många i lådan då också! |
|
|
| dbl |
hehe, ta inte illa upp men jag skulle nog hållt med dem eller sagt samma sak iaf :rolleyes: :thepirate
|
fast ärligt talat så kunde jag ju inte se helt skabbig ut.... va ju o hälsa på en brud jag va ute med i helgen på hennes jobb innan flytten.. hehehehehe
måste ju se liiiiiite het ut då iallafall :p |
|
|
| Dioxys |
hehe, men det kunde du ju kanske sagt innan :)
alltid lika kul när man får reda på att man inte ska vara i skolan öht! :D |
|
|
| dbl |
hehe, men det kunde du ju kanske sagt innan :)
alltid lika kul när man får reda på att man inte ska vara i skolan öht! :D |
hehe.. mjo.. men oandra sidan så skulle jag nog haft nått liknande ändå på mig.. kanske bytt t-shirt möjligtvis.. fast dem hade fortfarande tyckt jag va snobbig.. hehe |
|
|
| ScuL |
det är en skämt eller.. på torsdag blir det 25 grad i Norrboten ?? :conf: vafan :eyes: |
|
|
|
|