|
Klotterplank (pg. 786)
|
View this Thread in Original format
| Christian Ö. |
| woho nu finns även jag på beatport!:D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
woho nu finns även jag på beatport!:D |
Härligt! Då ska jag genast ta en shoppingrunda :) |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Bra fråga...har faktiskt ingen koll på det... |
mh, hittar inte svaret nonstans so blir nog maila :) ..
christian: kuligt..va e de for choon?? =P finns den pa din myspace me??
:) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
woho nu finns även jag på beatport!:D |
Congratz mannen! Måste shoppa lite! |
|
|
| Akia |
Ja, jätte kul! Grattis!
Jag och mjz håller på att flytta ihop i en 2:a i Högdalen, Stockholm och den 24 november blir det inflyttnings fest! Jag hoppas få se många Swe-Ta´s! Dels vore det roligt att träffas och dels har jag 2 st http://djservice.com/dj_equipment/-...ync_extrem.html som jag inte hanterar (än!). Hör av er till mig på PM så får ni en mer exakt adress. Välkomna! |
|
|
| Cloudburst |
| bara flytta ihop eller även ihop ihop? Nyfiken strut. :p Och blev detta möjligt via TA? |
|
|
| Laszlo |
| Fan va kul! Jag kanske ska upp till stockholm den helgen och se Tony Robbins på söndagen, så det är inte helt omöjligt att jag dyker upp! :) |
|
|
| mr_fisken |
| Om man vill hitta billigast pris på Nokia N73 i USA vart ska man leta då? du kanske vet fe_male |
|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
bara flytta ihop eller även ihop ihop? Nyfiken strut. :p Och blev detta möjligt via TA? |
Ihop ihop och ja, genom TA :D . Vi träffades på Lucia kryssen förra året då vi delade hytt (nej, inget hände under kryssen ;) ). Men vi fortsatte att hålla kontakten. |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by Akia
Ihop ihop och ja, genom TA :D . Vi träffades på Lucia kryssen förra året då vi delade hytt (nej, inget hände under kryssen ;) ). Men vi fortsatte att hålla kontakten. |
Sweta-lovestory :)
Gulligt! Kanske får fler av oss att bli aktiva på forumet..? :haha: |
|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Fan va kul! Jag kanske ska upp till stockholm den helgen och se Tony Robbins på söndagen, så det är inte helt omöjligt att jag dyker upp! :) |
Du är så välkommen! Om du har tur kanske du får spela lite på din gamla mixer också ;) |
|
|
|
|