|
Klotterplank (pg. 234)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
ingen som har lust och hjälpa mig med mitt problem.
föregående sida
Är det ett hopplöst fall eller |
låter som att du borde lämna in dom helt enkelt :) |
|
|
| Vizay |
Treo: vad jag har förstått så e pioneers dubbelspelare jävligt bra....har inte fått tillfälle å testa en sån själv men om du har chansen så slå till :)
btw. kenny du kommer älska det om du köper vinylspelare....du kommer fastna, jag lovar! :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
btw. kenny du kommer älska det om du köper vinylspelare....du kommer fastna, jag lovar! :D |
:eek: :eek: :eek: :eek:
kommer han fastna i dem.... då tycker jag inte du ska köpa skivspelare...... tänk om den sliter av dig en arm eller nått... då kan du ju inte poi:a mera :eek: :nervous: |
|
|
| NooN |
Fan vad jobbigt att gå runt med en vinylspelare fast på kroppen.... |
|
|
| Xo|oX |
| äh, vadå då , då kan man snurra i plugget ^_^ |
|
|
| Xo|oX |
så sant så sant... men kommer det vara någonb större skillnad mot normalt? meesa dont think so =) |
|
|
| mindshooter |
hej då,....nu drar jag ut i bushland och leker med kramgoa barn igen!
Må dom inte åka till sjukhus denna gång..
kram på er |
|
|
| Treo |
Hmm, skoj.. dags att ta fram mitt teleskop då. |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Xo|oX
så sant så sant... men kommer det vara någonb större skillnad mot normalt? meesa dont think so =) |
Läste inte tråden förrän nu. Var ute på lookoutpoint #1 på Österlen (se sig.) och kollade på stjärnhimlen i allmänhet och blev väldigt förvirrad över en himlakropp som såg ovanligt stor och upplyst ut. Det är faktiskt mäktigt. Igårnatt såg jag Mars speglas i vattnet precis som om det var månen som speglades. Mäktigt. Kul att få reda på att det är en unikt fenomen man varit åskådare till. |
|
|
| dj_hysterix |
hysterix: nope...köpte en Numark TT1650...kände inte för å lägga ut åtskilliga tusenlappar på en technics med tanke på att den här spelaren inte ska lämna hemmet... :) |
4500kr för en technics 1200 på www.billebro.se :D |
|
|
| Vizay |
hysterix: av två skäl köpte jag int eden där....ett så ere ändå dubbelt så mycke mot vad jag pröjsade för min numark (kostade mig 2200 inkl. frakt å allt)
nummer två så e billebro en riktig rufflare, skulle inte förvåna mig om dom där e begagnade å oservade fast dom inte skriver det |
|
|
|
|