| nekholm |
Nu har den här tråden varit död i hela 4 dagar ( :eyes: ), så jag tänker återuppliva den genom att berätta att jag ska flytta hemifrån :D Den första juni flyttar jag med min flickvän till en tvåa närmare Borgå centrum. :cool:
60 kvadrat, fjärde våningen, balkong med glas, rött golv i tamburen och köket, orangea skåpdörrar osv :D Nära till allt är det också; Lidl ligger på andra sidan vägen (bokstavligen), går man några hundra meter åt andra hållet kommer man till en annan matbutik, där det dessutom finns en Alko-butik (Finlands motsvarighet till Systembolaget). McDonalds är också ganska nära, och en bensinstation. Högst 1 km in till mitten av centrum, där det finns ytterligare butiker, barer och kebabställen :)
Så jag kommer troligtvis att vara utan dator i några månader tills vi har råd med en sån, nästan all mina pengar kommer att gå åt till den första hyran + "startavgiften". Men det är bara att försöka klara sej. Får i värsta fall komma "hem" tillbaka och använda datorn i nån timme ;) |
|
|