|
Klotterplank (pg. 652)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
| Jag lånade en kamera från skolan för 19.000 :- Tänker ta kort när jag ser Rank-1 & Signum :D:D:D |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Aendy
Om du nu är det känns det inte lite onödigt att skriva om det inne på TA med tanke på alla omständigheter. Verkar lite elakt kan jag tycka. |
Kände mig bara helt "out of the loop" och ibland blir jag nyfiknare än en skvallerkärring. :(
:p |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by Pjox
Så länge folk inte glömmer bort TA är det ju bra :)
Jag kom att tänka på en sak här om dan som jag kanske kan fråga här.
Hur f*n stöter man på grabbar? :D |
Bara att gå fram o se sexig ut ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Äh, blir väl mer eller mindre såhär varje år när vårsolen börjar kika fram :)
Är väl kanske bra att vi gör annat än att ugglar på TA hela dagarna då :clown: |
Jepp brukar vara så :) Brukar även vara lite stiltje mitt under sommaren |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Pjox är en hona :clown:
För att besvara frågan så räcker det ärligt talat oftast med att ni försöker få ögonkontakt och sen drar till ett litet leende. Om man inte känner personen sen innan dvs.. Mycket svårare är vi nog oftast inte :p |
Håller med jeremy H :) |
|
|
| Jeremy H |
Skönt att de flesta verkar hålla med :p
Se så simpla vi killar är! Om ni ändå kunde försöka vara detsamma :tongue3 |
|
|
| Pjox |
Om du nu är det känns det inte lite onödigt att skriva om det inne på TA med tanke på alla omständigheter. Verkar lite elakt kan jag tycka. |
Ömm omständigheterna?
Är det jag som är elak? Du får gärna förklara dig hur du tänker.
Va jag känner så är det ingen av oss som har varit elaka men om jag nu är okännslig och elak får du gärna fylla i så att jag vet varför...
Till alla som sagt att ni är simpla:
Känns ju skönt att veta att killar är lätta varelser :D
| quote: | Originally posted by jofawe
jag måste säga att jag är inte LITE prutt på JME - DATA som så snällt har sett till att jag inte får min nya kamera innan Yoji (som jag beställde för 12 dagar sen!!)
Jävligt dålig stil att lova ett datum som de sen skjuter upp.. SUNKIGT! |
om dom lovar dig ett datum, får dom då skjuta upp datumet?
Det är ju jävligt surt när man beställt något och facktiskt haft planer att använda det under något spec. tillfälle.
Jag hade tänkt att jag skulle ta me min kapera till yoji men tyvärr är displayen totalt trasig. |
|
|
| hustler |
Trodde att alla vid det här laget visste att jag var en av det kvinliga könet :tongue2 |
Haha, ber om ursäkt för det :) |
|
|
| Aendy |
Ömm omständigheterna?
Är det jag som är elak? Du får gärna förklara dig hur du tänker.
Va jag känner så är det ingen av oss som har varit elaka men om jag nu är okännslig och elak får du gärna fylla i så att jag vet varför...
|
Nja, om jag inte missuppfattat det totalt var väl du ihop med Vizay och nu vet jag inte hur allt funkat/funkar mellan er men för mig känns det lite onödigt att gå ut och fråga hur man raggar på killar i ett forum där både du och Vizay håller till, därav omständigheterna. |
|
|
| Pjox |
Nja, om jag inte missuppfattat det totalt var väl du ihop med Vizay och nu vet jag inte hur allt funkat/funkar mellan er men för mig känns det lite onödigt att gå ut och fråga hur man raggar på killar i ett forum där både du och Vizay håller till, därav omständigheterna. |
Du har ett PM. |
|
|
| benni |
[[ LINK REMOVED ]]
jag hade lätt röstat Silvio Berlusconi :stongue: |
|
|
| Braxen |
| Nyss hemkommen efter en liten provkryss med Festivalbåten, jävligt skojsigt, men ja har en känsla av att d blir bättre drag på den om 1 månad :) |
|
|
|
|