|
Klotterplank (pg. 154)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
MEN VA FAN STEVE, NU LYCKADES DU SKRÄMMA MIG IGEN !!!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
hahaha, såna går man fan aldrig på ;) inte denna gången heller... bättre lycka i att skrämma mig nästa gång steve :p |
|
|
| mindshooter |
| dom är lite uttjatade faktiskt...körde den där på polaren i skolan...sen tryckte jag på¨honom hörlurarna och försökte sedan på nåt logiskt vis förklara att man behövde dessa till syntestet :p lol gick inte så bra han satt helt beredd på att det skulle hända ngt... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
dom är lite uttjatade faktiskt...körde den där på polaren i skolan...sen tryckte jag på¨honom hörlurarna och försökte sedan på nåt logiskt vis förklara att man behövde dessa till syntestet :p lol gick inte så bra han satt helt beredd på att det skulle hända ngt... |
håller med, har kommit alldeles för många varianter av detta skämt... och det har slutat att lura folk... |
|
|
| Glorie |
fyfan va ja har haft d bra ute ikvälll... det var sså jävla naaaajs :9 vi var på herrgårn va.. Klubb Konkret me baraa trance...först gick ja till min polare å fick en drink ;) sen gick vi ut vid midnatt. .lite sent.. men iaf.. när vi kom till stället visade d sig att typ 15!!!! pers ur min klass var däääär... weee, fan va kul d va! Plus alla goa själar! ;) mums från TC.. sjukt najs.. åträffa alla... träffa två nya somja inte träffat irl förut. hoho :) sen stängde dom tre å d tar en timmme att gå hem för mig... men som tur va fick ja sällskap av gustaf och elin.... naaaaajz
ja e galet trött.. ska slänga mig i sängen...
heeej då alla söta tranceaddicts :) |
|
|
| mindshooter |
| Verkar som en skön kväll Jenny :) Jag tog det bara lugnt hemma hos en polare...nu blev jag just väckt at jobbet som ville att jag skulle jobba men jag kaaan inte för idag ska vi fira farsan som fyllt år och jag har ingen present :conf: inte bra alls! |
|
|
| dj_hysterix |
Glorie: sjysst natt :crazy:
...apropå det här med skräm-grejen...inte jag...jag tror allt e normalt och sen plötsligt ba: GAAH! :eek: |
|
|
| dbl |
låter som en trevlig natt glorie :)
själv hade jag la det ganska trevligt.. va ute med 3 polare som bara ringde 1 timme innan vi skulle träffas typ och undra om jag skulle me.. hade ju inget annat för mig ändå.
men blev typ bara att sitta och dricka och snacka.. inget dansade.. ganska skönt på ett sätt ändå.. får se hur det blir ikväll istället :) |
|
|
| cviper |
*suck* varit lite inne och kollat runt lite högskolor / universitet.. ska (=måste) hitta ngt innan 15 april (absolut senaste tillfället). Ingen aning vad jag ska välja, varit lite inne på tekniskt fysik eller informationsteknik iofs. Sen finns det också massor med olika högskolor lite runt om i landet...
*confused* :conf: :conf: |
|
|
| rem_monster |
Hur fan ändrar man så man inte får att mail om nån skrivit i en tråd jag skrivit i??
Är asstörnde!! :whip: :whip: :whip: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by rem_monster
Hur fan ändrar man så man inte får att mail om nån skrivit i en tråd jag skrivit i??
Är asstörnde!! :whip: :whip: :whip: |
finns under "profile" nånstans |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by cviper
*suck* varit lite inne och kollat runt lite högskolor / universitet.. ska (=måste) hitta ngt innan 15 april (absolut senaste tillfället). Ingen aning vad jag ska välja, varit lite inne på tekniskt fysik eller informationsteknik iofs. Sen finns det också massor med olika högskolor lite runt om i landet...
|
Usch, I know what you're going thru :( det e verkligen skitjobbigt.. själv har man hoppat runt lite.. :( inge vidare..därför e d ju såklart bra.. Om du vet vad du vill liksom..annars ere inte så smart att börja läsa....gå till AF och hämta sån där studiehandbok där exakt alla utbildningar finns samlade... sen hämtar du en svart överstrykningspenna å kryssar över allt du inte vill läsa... :) och alla de högskolor/universitet du inte vill läsa vid.. t.ex. så kan vi tänka oss att du verkligen inte vill norr om Gävle.. ex..så stryker du allt norr om det :) och sen om den utb. du e sugen på finns på flera orter så söker du såklart dit du vill i första hand.. å sen söker du de andra orterna ef. det :)
eller så kan du ju börja med att läsa kurser? om du inte vet vad för utb. du vill gå. Kunskap är aldrig tung att bära och är alltid nyttig.. såklart :) lycka till!
yeeee, på tal om igår...så har ja lyckas frälsa min kompis... gav honom ett najs sajttips :) tuna in på DI, sa ja bara..(hardtrance) det skickade ja vid 16.. han hade lyssnat på det framtill ja kom vid 22.30 :D coooolt...å han digga det skitmycke :) plus att killen var coolast på dansgolvet.. han hade köpt jäkla snygga kläder på Saturn :) helt klart snyggast alltså! :) asså eg... punga ut me typ 1300 kr för nya byxor och tröja...!:eyes: det e inte illa pinkat det :)
till nästa KK ska ja fixa förfest hos mig eller nåt :crazy: |
|
|
| rem_monster |
| quote: | Originally posted by reveal
finns under "profile" nånstans |
Jaaa, men hittar den ändå inte:mad: :( |
|
|
|
|