|
Klotterplank (pg. 290)
|
View this Thread in Original format
| Xo|oX |
| quote: | Originally posted by mindshooter
hittade den här sidan...
http://www.lovehate.com/
sätt på en fet låt och titta på dansaren..ganska coolt animerad :) |
ah såna där animationer e skitballa ju =)
läste en tutorial på hur man gör en sån där, rekommenderades att spendera upp till en timma på varje bildruta O_o |
|
|
| dbl |
WWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE för mig idag :) :crazy:
neee.. inget
visste ni att:
Det e riktigt tråkgit att städa sitt rum, men ännu tråkigare att städa sin toalett ;)
o visste ni att jag fyller 20 idag... ne, tänkte la det.. hehe |
|
|
| MiB |
haha dålig smocka =) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by dbl
o visste ni att jag fyller 20 idag... ne, tänkte la det.. hehe |
Grattis i efterskott mannen! kan väl skryta lite högre om det så folk hör :p |
|
|
| Kongo_kim |
V75 55 miljoner i potten självklart är man och spelar och är redan borta efter första loppet :mad: hästjävel spring FFS
[Homer]Doh[/Homer] |
|
|
| Treo |
| Eftersom min cykel är sönder så har jag gått rätt mycke dom senaste veckorna, ett par timmar per dag iaf. (till skolan, ner på stan osv.) och nu har jag lyckts få en blåsa mellan tårna på vänsterfoten. Hur fan kan man få en blåsa _mellan_ tårna av att gå !? det är nåt fel på mig... |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Treo
nu har jag lyckts få en blåsa mellan tårna på vänsterfoten. Hur fan kan man få en blåsa _mellan_ tårna av att gå? |
hehe, lite udda kanske ;) Skaffa nya skor, för de du har nu verkar uppenbarligen klämma åt tårna lite väl :) sätt på ett compeed-plåster där nu, för den kommer ju aldrig försvinna eller typ... området kommer ju vara känsligt hela tiden när du är uppe och traskar.. och vem har tid att ligga still en massa tid för att huden ska läka? :p |
|
|
| nekholm |
Woo and yay!
Bruden fyller 18 imoron, och har fest idag :D <3 U Nina Faen ändå, var full för redan 3 timmar sen cirka gurka. Men happens, take me for example.
BTW, ckecha min hand: http://home.no/n3kholm/myminidigicampics/my_hand002.jpg
Blev anfallen av en jävla hylla på jobbet igår.. :/ |
|
|
| dbl |
alltid jobbigt när hyllor får liv o anfaller en :/
heh :p |
|
|
| MiB |
det va en gång två myror och en stack...
booooooored... |
|
|
| Vizay |
| fan tugnt :/ hunden ska avlivas imorrn :( |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Vizay
fan tugnt :/ hunden ska avlivas imorrn :( |
oj. beklagar.. jag vet hur det känns. när jag var tretton avled vår hund. han var sjuk och kunde inte gå längre eftersom sin ben var ..hehe tråsig? hm - paralized. |
|
|
|
|