|
Klotterplank (pg. 468)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
hehe, träffa MiB ikväll :toocool:
i en korvkö utanför frimis, tryckte han såg bekan ut så jag gick fram o fråag o det var han :p |
|
|
| nekholm |
Firar ett halvt år med flickvännen idag :) Så i kväll ska vi ut och fira med hennes lillebror (17) och min kusin (20).
Köpte en tavla med Tiger från Nalle Puh åt henne, och fick ett par Tiger-boxers + ett par Nalle Puh-strumpor av henne.
BTW, nån här som är/har varit förlovad? Hur länge var ni tillsammans före det? Min flickvän vill nämligen förlova sej, men jag vet inte om jag vill ännu. Tycker det är ganska tidigt. Har själv några kompisar som är och har varit förlovade:
-Kompis A: förlovade sej efter ca 1 månad(!; tog slut ett par månader efter det
-Kompis B: efter ett halvt år - tillsammans ännu, ca 2 år
-Kompis C & D: efter 8 månader - tillsammans ännu - ca 1,5 år
plus några som jag inte vet hur länge de har varit.
Tankar och kommentarer om det hela? |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by nekholm BTW, nån här som är/har varit förlovad? Hur länge var ni tillsammans före det? Min flickvän vill nämligen förlova sej, men jag vet inte om jag vill ännu. Tycker det är ganska tidigt. Har själv några kompisar som är och har varit förlovade:
-Kompis A: förlovade sej efter ca 1 månad(!; tog slut ett par månader efter det
-Kompis B: efter ett halvt år - tillsammans ännu, ca 2 år
-Kompis C & D: efter 8 månader - tillsammans ännu - ca 1,5 år
plus några som jag inte vet hur länge de har varit.
Tankar och kommentarer om det hela? |
Jag har iofs aldrig varit förlovad, inte ens i närheten :tongue2
MEN, har en del kompisar som förlovat sig så du kan få min syn på det hela ändå :)
Ett halvår tycker jag verkar väldigt kort tid för att förlova sig.
I dagens samhälle så behöver ju inte en förlovning innebära giftemål, men bara för det så ska man ju inte springa och förlova sig titt som tätt ;)
Jag anser att en förlovning är en stärkande länk i ett förhållande, något som visar att man verkligen är redo att satsa på förhållandet.
Och efter 6 månader anser jag att man inte känner varandra såpass väl så att man har alla "stenar för att börja bygga" :)
heh...blev lite skum förklaring där på slutet, men du fattar nog.
Lycka till iaf! |
|
|
| Kamelen |
| quote: | Originally posted by Glorie
andrew... hohohooh :D (synd att jag e emot att skriva LOL och *asg* och liknande,,... annars hade de passat in nu, för ja skratta högt åt de dära (de me hemliga saker du skrev) aaaaa... tror lätt du vet flest hemliga saker alltså :p ;)
ang de där me flirtstegen... suck alltså.. ni killar har de bra lätt alltså...:toothless eller inte :disbelief
fan va kul de vore (ett tag) me omvända roller.. å se er vinkla på huvudet :D |
Ja =)hemska ord det där L**-ordet osv.. aldrig använt de.. fast det sjuka med sidan är ju att det stämmer =) vi behöver bara "blåsa upp" oss.. medans ni tjejer har miljoner "knep" =) (= |
|
|
| dbl |
| läste precis att det finns en musikvideo till sensation 2004 anthem (the rush)... nån som råkar ha den??? vill se men kan inte hitta nånstans :( |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by dbl
läste precis att det finns en musikvideo till sensation 2004 anthem (the rush)... nån som råkar ha den??? vill se men kan inte hitta nånstans :( |
Slänger upp den på das FTP!
Sitter på en kass lina atm, så det tar nog en halvtimma men :) |
|
|
| Kongo_kim |
sitter just nu i skolan och har musikproduktion
har inte kommit igång någonting eftersom dom bara ha 10 licenser på Cubase så vi andra får använda något annat.
Försöker ladda ner Fruity men hittar inget. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
sitter just nu i skolan och har musikproduktion
har inte kommit igång någonting eftersom dom bara ha 10 licenser på Cubase så vi andra får använda något annat.
Försöker ladda ner Fruity men hittar inget. |
Skandal anser jag att skolan inte ens har licenser nog så att alla eleverna kan arbeta samtidigt! :nervous:
Fruity borde väl inte vara några problem att hitta:
Hittade på första
Nu kanske skolans nät är blockad på vissa portar å så, vad vet jag :) |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Skandal anser jag att skolan inte ens har licenser nog så att alla eleverna kan arbeta samtidigt! :nervous:
Fruity borde väl inte vara några problem att hitta:
Hittade på första
Nu kanske skolans nät är blockad på vissa portar å så, vad vet jag :) |
Hörde nåt att dom skulle fixa 5 licenser till. tack för länken men går visst inte öppna filen. |
|
|
| Glorie |
:p
Skillnaden mellan Plopp [plo: pp] & Center [sännter]
Äntligeeeeen :D
Läs här:
Läs här och här |
|
|
| M1cro5lave |
| quote: | Originally posted by Glorie
:p
Skillnaden mellan Plopp [plå: pp] & Center [sännter]
Äntligeeeeen :D
Läs här:
Läs här och här |
Kom som på beställning :)
Har alltid undrat vad som är skillnaden mellan center och plopp. Plopp var alltid min favorit, nu vet jag varför, hehe :) |
|
|
| Glorie |
hur fasen kan jag vara så dum, så jag skriver FEL på ljudskriften på plopp.. Det ska naturligtvis uttalas med O och inte Å, som jag råkade skriva.har ändrat nu, men ja såg att du hann me en quote.. grrr
(måste bero på att jag pratat med en viss person som säger med å och som jag influerats av i blindo)
men du e norrlänning, micro.. visst uttalar du med O? :D de gör ja iaf :)
korrekta ljudskriften:
plopp [plOpp] |
|
|
|
|