|
Klotterplank (pg. 146)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
| yippie.. dem spelar massa fet trance på radio.. DJ Sammy - boys of summer :D:haha: |
|
|
| Glorie |
ja blir så förbenat less på alla telefonförsäljare som ringer till mig... grrrrrrrrrrrr
de e så jobbiga att prata me, kan d inte va snälla istället för pådrivande? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
ja blir så förbenat less på alla telefonförsäljare som ringer till mig... grrrrrrrrrrrr
de e så jobbiga att prata me, kan d inte va snälla istället för pådrivande? |
stackars dig... ta och lägg på luren eller nått bara.
vi hade en telefon försäljare hemma från tele2.. började nästan asgarva pga att pappa jobbar på telia så vi skall ju knappast byta till tele2... :)
"jävla looser.. terra nån annan istället" hade jag lust att säja, men sket i det.. försökte vara trevlig istället |
|
|
| mindshooter |
Köpte nya Festis Lakrits\Citron idag.....
FYFAN
vilken skit den smaka som.....luktar och smakar som Ouzo typ...blä..inget man vill släcka törsten med...
Älskar lakrits i vanliga fall men seriöst...blääää |
|
|
| dbl |
så den e inget god.. kanske man inte skulle ta och testa den då... den låter jui inget vidare heller så...
fan, hade värsta grymma drömmen inatt... drömde att vi förfestade till voyage 2... vet att mind och vizay va där, och sen va det massa som jag inte kände igen vilket jag antar skulle typ föreställa några på TC... vi va i värsta lyxvillan typ.. vi va utomhus och drack drinkar.. solen sken som fan och sen så började vi dansa.. va rå ballt... sen ringde såklart min jäkla väckar klocka kl 3 för att jag måste gå bort till det jävla flygtornet.. hmm.. det e ju fan kallt ute och 2km till det... burr säger jag bara.
aja.. vi ses ikväll :)
några iallafall |
|
|
| mindshooter |
| hehe konstigt nog så blir det bara du och jag och vizay som åker....omg! en sann dröm...fast att förfesta med ståplats på tåget kanske inte är precis samma grej som i solen utanför en lyxvilla ;) men nästan! Vi syns runt halv 6 vid plattan...Vizay hör av sig till dig! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
hehe konstigt nog så blir det bara du och jag och vizay som åker....omg! en sann dröm...fast att förfesta med ståplats på tåget kanske inte är precis samma grej som i solen utanför en lyxvilla ;) men nästan! Vi syns runt halv 6 vid plattan...Vizay hör av sig till dig! |
jasså.. drömmen blev ju bara ännu ballare nu :)
ähh.. det e la nästan samma sak.. lyxvilla/tåg några kassa lampor/solen kanske något att dricka/drinkar storjäkla tomt/lite mindre stort på tåget.. what's the different??? :D:p :rolleyes: |
|
|
| Vizay |
| inte plattan men hålet vid centralen skrev jag till dbl på TC...ska messa honom också så allt e klart å tydligt :) |
|
|
| Glorie |
lakrtisfestis alltså? det trodde ja inte på när ja hörde om det första gången. :) haha
låter äckligt, kommer inte testa... gillar INTE lakrits ivanliga fall heller :) |
|
|
| Glorie |
cviper... hmmm....:eyespop: kan d där verkligen va sant... låter vansinnigt.
fråga:
De som tycker att ja spammar, vänligen skriv här. Inte kul om folk tycker det ju, isf ska ja genast posta mindre. har nämligen hört d nu från två håll. |
|
|
| dj_hysterix |
den där lakris/citron..t.o.m namnet låter äckligt :wtf:
Glorie: nej du spammar inte...en gång sa jag det...men det var mest på skämt :D |
|
|
|
|