|
Klotterplank (pg. 75)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
dbl: hallå nu eru ute å simmar....jag har bott på drottningholm över halva mitt liv, ca. 150m från slottet....alltså är det jag somm har är tillsammans med henne....ja menar jag har ju tom. stått 1m från henne osv :D
men om man ska vara seriös så håller jag med aendy fullt ut...visst, ett krogragg så kanske utseendet spelar roll men en tjej man blir tillsammans med tycker jag har en speciell utstrålning......som gör att hon blir vacker oavsett hur hon ser ut :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Utseende spelar roll.... sen är det för mig inte tidningars skönhets ideal som är mina ideal...
Faktum är att för mig spelar både insidan och utsidan roll.... så jag e inte alls ytlig... vill ju kunna se på tjejen också.... vill ju gilla det jag ser... men efter min smak och mina värderingar...
Har haft en tjej som hade allt en kille kan önska sig i utseende väg... smal, blond, DD kupa, snygg... ja iaf om man gillar baywatch... men det gick inte att vara med henne så det blev inte mer än en vecka...
insidan e viktig... |
|
|
| mindshooter |
| För mig är det nästan 50\50....jag kan omöjligt vara tillsammans med en brud som ser ut som stryk. Oavsett hur underbar hon är som person. Kan nog bara vara kompis med henne i så fall. Och även om hon ser ut som ett mirakel så räcker inte det om hon inte har en personlighet som tilltalar mig. Lika viktigt båda 2 :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Jolle
En annan betalar 195kr/månad för 0,5 mbit... det räcker gott o väl om man inte ska dra massa stora filmer men det kan man ju göra över natten... någon som några heta tips på nya låtar i stil med mauro picottos iguana eller is like this? :nervous: | Välkommen till vårat eminenta forum Jolle...
Känn dig som hemma :)
.../ Steve |
|
|
| Vizay |
jag skulle nog säga att det är 30/70 (utseénde/personlighet) för min del
som jag upplever det så blir personen vacker i mina ögon om jag blir kär i henne :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by mindshooter
För mig är det nästan 50\50....jag kan omöjligt vara tillsammans med en brud som ser ut som stryk. |
Har haft flickvänner som i polarnas ögon sett ut som "stryk" men det har inte jag ansett eftersom jag faktiskt tyckte om dem och hade möjlighet att se förbi det. Har för mig att den vanligste fjortisfrasen på Lunar går något i stil med "Man älskar inte någon för att den är vacker, den är vacker för att man älskar denne" |
|
|
| Vizay |
| aendy: det där låter för smart för att vara en fjortisfras....det stämmer iaf i mitt fall å jag e ju inte fjortis ;) |
|
|
| Aendy |
| Do not underestimate the power of a fjortis. Ibland kan de vara betydligt mer insiktsfulla än en själv... |
|
|
| AC. |
Jag kan inte vara ihop med någon jag inte skulle kunna tända på, hur skulle jag då kunna ha sex med henne?
Lka bra at förbygga kommentarer som "sex är inte allt"
Har inte du sex med din partner och dessutom säkert ett par ggr per vecka (dvs under förutsättning att ni kan träffas var dag under en vecka) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Aendy
Har haft flickvänner som i polarnas ögon sett ut som "stryk" men det har inte jag ansett eftersom jag faktiskt tyckte om dem och hade möjlighet att se förbi det. Har för mig att den vanligste fjortisfrasen på Lunar går något i stil med "Man älskar inte någon för att den är vacker, den är vacker för att man älskar denne" |
Ja till en viss grad kan jag oxå det..men utseendet är det första man ser...ofast...nuförtiden kan man juh faktiskt träffa folk via nätet och då lär man oftast känna varandra innan man ser hur personen i fråga ser ut..har vart med om detta själv :) Men i vilket fall som hellst så är utseendet iaf för mig det yttre som man ser ofta och som man dessutomn är väldigt attraherad av... |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
nuförtiden kan man juh faktiskt träffa folk via nätet och då lär man oftast känna varandra innan man ser hur personen i fråga ser ut |
oooch då glider vi ju osökt in på diskussionen om kärlekens vara och inte vara över nätet :p
själv tror jag att man till viss del kan bli kär i någon på nätet....eller inte kär men intresserad kanske....tror ändå att man måste träffa personen innan man kan säga att man e kär...men intresset kan nog iaf väckas....om man utgår från att personen talar sanning vill säga :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Vizay
oooch då glider vi ju osökt in på diskussionen om kärlekens vara och inte vara över nätet :p
själv tror jag att man till viss del kan bli kär i någon på nätet....eller inte kär men intresserad kanske....tror ändå att man måste träffa personen innan man kan säga att man e kär...men intresset kan nog iaf väckas....om man utgår från att personen talar sanning vill säga :) | Väckas ja men sen måste man ses .... håller med .... har träffat en å annan genom nätet men inte blivit kär än... sorry mind *skoja*
Har fler vänner som träffat "THE ONE" genom nätet.... "Ingenting e omöjligt" som Gunde en gång sa |
|
|
|
|