|
Klotterplank (pg. 257)
|
View this Thread in Original format
| Kongo_kim |
4-0 Kim Källström'!!!!!!!!!!!!!!!
Ja det var Tjo och Tjim och det var Kongo kim
:) :) :) |
|
|
| Kongo_kim |
5-0 Zlatan straff
ingen grattar honom:nervous: |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
5-0 Zlatan straff
ingen grattar honom:nervous: |
e jag på tranceaddict forums lr aftonbladets senaste sportnyheter? :P |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Mmmm.. fattar inte... men de va ganska kul för du mind såg ut som ett enda frågetecken... ja alltså du var så lycklig och kunde inte tro att det var sant att han lirade den :p he he
Nu ska här lagas tonfiskgryta med tillhörande biiira... Dä blir fest ikväll sönni...
Här rullar musiken |
kan verkligen se kenny hoppa i glädje till den och roppa phatt bass :D :p
undra också det lite granna shy.... kan det vara så att aftonbladets sportnyheter har bytt adress till tranceaddit.com/forums????
*lyssnar på steves musik* :) |
|
|
| ScuL |
| * är också intuned på Steve FM * ;) |
|
|
| Dioxys |
hallå allihopa! :)
är nu tillbaka efter ett litet uppehåll, har flyttat ner från huvudstaden till lilla jönköping nu. Börjat om skolan och fått en nystart här nere! :)
har inte fått mitt internet förens nudå, därför jag inte varit inne något på en månad ungefär :)
tack för påringningen Jenny! :) det var uppskattat som bara den! :) |
|
|
| mindshooter |
| kul som fan o ha dig tillbaka mannen! Hoppas du trivs i din nya stad och att vi ses på trinity ;) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Dioxys
tack för påringningen Jenny! :) det var uppskattat som bara den! :) |
va roligt Rikard, att du tyckte det :) man måste ringa sina kompisar juh :) |
|
|
| mjz |
hehe, läste just det här... http://www.nypost.com/news/regionalnews/5349.htm
riaa är bara för gulliga, nu har dom har stämt en 12 åring... :tongue2
undrar om dom bara inte har nåt bättre att göra eller om dom letar efter alternativa sätt att tjäna pengar... dom skulle ju kunna börja sno spädbarn från sjukhusen och låsa in dom i små rum med högtalare som det hela tiden kommer ord som "" och "bitches" ur så skulle dom ha en massa nya hiphop stjärnor om en sådär 20 år... eller helt enkelt offra dom små stackarna till djävulen för att bättra på det redan existerdande samarbetet... :rolleyes:
hmm... kanske drev iväg en aning från ämnet där... ;) aja, om några månader bor man väl själv i ett land där det är olagligt att ladda ner musik... får se om våra egna små hustomtar antipiratbyrån börjar råna 12 åringars spargrisar då också... :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mjz
aja, om några månader bor man väl själv i ett land där det är olagligt att ladda ner musik... |
ja fy fan :nervous:
hoppas de inte "bryr sig" om den lilla människan, utan satsar på de som organiserar försäljning av pritakopior etc |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Dioxys
hallå allihopa! :)
är nu tillbaka efter ett litet uppehåll, har flyttat ner från huvudstaden till lilla jönköping nu. Börjat om skolan och fått en nystart här nere! :)
har inte fått mitt internet förens nudå, därför jag inte varit inne något på en månad ungefär :)
tack för påringningen Jenny! :) det var uppskattat som bara den! :) | Weeehooo välkommen tebax!! ;) |
|
|
| dbl |
| välkommen tillbaka elllleeerrrrrrrrrrrrr :) |
|
|
|
|