|
Klotterplank (pg. 654)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| Jag behöver en stol, så om ingen annan vill ha den så... :) |
|
|
| Pjox |
Grattis i förskott proxy.
En stol kan ju facktiskt vara både trevlig och rolig.
Beror ju som sagt på vad det är för stol... Hmm... |
|
|
| Vizay |
| stolar kan vara farliga... |
|
|
| xPROXYx |
Tack Pjox...ja blir en stooooor flicka:P hehe
Och visst ja kna ta en stil, men då måste d va nå kul me den, hur kul e d o bara få en planka med 4 pinnar liksom??:rolleyes: |
|
|
| Pjox |
| Haha en simpel planka med 4 pinnar i från skogen. Låter inte det fiiint? :p Nee jag hoppas att du får något roligare |
|
|
| Braxen |
Jag vill ha ett nytt mixerbord !!!! :eek:
..ps. jag fyller år 23e augusti, tack. |
|
|
| xPROXYx |
| quote: | Originally posted by Braxen
Jag vill ha ett nytt mixerbord !!!! :eek:
..ps. jag fyller år 23e augusti, tack. |
ja och ja vill ha en villa me sjötomt, en audi rs6, en lägenhet på söder, en enorm badboll, 3000 badankor, ett körkort och en skönare säng.....fixar du det fixar jag ditt mixerbord!!:P |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by xPROXYx
ja och ja vill ha en villa me sjötomt, en audi rs6, en lägenhet på söder, en enorm badboll, 3000 badankor, ett körkort och en skönare säng.....fixar du det fixar jag ditt mixerbord!!:P |
Meh, fan .. ja vill verkligen ha ett nytt bord .. så..
En villa och en lägenhet känns lite B, stryk villan, ja kan bygga en kojja till dig på söder, du kan få en audi rs6 leksakbil, eftersom du inte har körkort ;) en enorm badboll borde va lättfixxat, 3000 badankor känns lite överdrivet, ja kan kidnappa 30 riktiga iställe ?, säng e överskattat .. du får ta 365 bortamatcher om året istället :D ..
..å körkortet får du fan fixa själv .. wei ser fram emot mixerbordet.. :crazy: |
|
|
| xPROXYx |
| quote: | Originally posted by Braxen
Meh, fan .. ja vill verkligen ha ett nytt bord .. så..
En villa och en lägenhet känns lite B, stryk villan, ja kan bygga en kojja till dig på söder, du kan få en audi rs6 leksakbil, eftersom du inte har körkort ;) en enorm badboll borde va lättfixxat, 3000 badankor känns lite överdrivet, ja kan kidnappa 30 riktiga iställe ?, säng e överskattat .. du får ta 365 bortamatcher om året istället :D ..
..å körkortet får du fan fixa själv .. wei ser fram emot mixerbordet.. :crazy: |
Ja vill inte ha en kojja, o ja vill ha en riiiktig bil, o dessutom e min pojkväns säng sönder o mycke obekvämare än min så det e ett måste....och btw luktar riktiga ankor illa!!1 o man kan itne leka med dom i badkaret heller, dom har egen vilja!!!
och ja kan fixa ett barbie-mixerbord åt dig om du vill hört att man kan köpa det på¨BR leksaker:P |
|
|
| mr_fisken |
Kommer ihåg för något år sen när jag hävdade att ryaniar är farliga och att personalen måste jobba ormligt mycket etc.. var i någon festtråd tror jag.. iaf så har man ju många gånger sedan dess läst om ryanair problemen och det finns nu en extremt intressant dokumentär om ryanair som heter "ryaniar caught napping" http://www.youtube.com/watch?v=ZkKPirksymQ
så sjuka saker man får veta..
Någon av er som vill åka med dom igen?:nervous: |
|
|
| jofawe |
proxy:
Eftersom du inte verkar ha något emot att få en enkel planka med fyra pinnar så kan du få sova på golvet i helgen.. alltså, det är lungt, jag har trägolv både här hos mig och nere i stugan :P |
|
|
| Joe Nas |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Kommer ihåg för något år sen när jag hävdade att ryaniar är farliga och att personalen måste jobba ormligt mycket etc.. var i någon festtråd tror jag.. iaf så har man ju många gånger sedan dess läst om ryanair problemen och det finns nu en extremt intressant dokumentär om ryanair som heter "ryaniar caught napping" http://www.youtube.com/watch?v=ZkKPirksymQ
så sjuka saker man får veta..
Någon av er som vill åka med dom igen?:nervous: |
jag flög till-från till London i mars iår, märkte inga problem alls, gick riktigt smidigt så jag kommer fortsätta flyga med de om de finns som billigare alternativ :tongue2 |
|
|
|
|