|
Klotterplank (pg. 430)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Glorie
idag blev jag typ tillfrågad om jag ville få en 50%-tjänst till hösten, på butiken jag jobbade på första gången idag :) rätt najz.. sen fick jag högsta betyg på min B-uppsats. :D men inget av de båda sakerna gläder mig nämnvärt ändå :(
|
jag sa ju att allt löser sig så småningom ;)
btw.. nån som vet adressen till essentialsets hubben?
jag kommer inte in på den längre pga den har byttadress.. pm:a mig om du vet den ;) |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by jofawe
btw.. nån som vet adressen till essentialsets hubben?
jag kommer inte in på den längre pga den har byttadress.. pm:a mig om du vet den ;) |
:: NEWS ::
:: 05-06-04: The Server is Currently OFFLINE , Due to Major issues with Registered Users And Ops .
We'll Try to Endeavour to bring it back As soon as Possible !
-------------
Sådär står det på essentialsets.tk :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
:: NEWS ::
:: 05-06-04: The Server is Currently OFFLINE , Due to Major issues with Registered Users And Ops .
We'll Try to Endeavour to bring it back As soon as Possible !
-------------
Sådär står det på essentialsets.tk :) |
aha.. då var det löst :)
tyckte väl det var lite sugit med att man precis haft stora problem med att regga sig å sen funkar inte skiten ändå .. |
|
|
| dj_hysterix |
Nästa måndag kl 8.00 börjar testerna som kommer pågå under 3 dagar. Måndag, tisdag och onsdag. Först är det skriftliga provet med visuella och matematiska frågor. Sedan är det psykologi provet, där du kommer bli utpressad av 3 "terrorister". Sista är flygmedicinska där du bl.a. ska svimmma. Kul va ? :p
Önska mig lycka till nu, det är 5% som kommer in. :rolleyes: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
Nästa måndag kl 8.00 börjar testerna som kommer pågå under 3 dagar. Måndag, tisdag och onsdag. Först är det skriftliga provet med visuella och matematiska frågor. Sedan är det psykologi provet, där du kommer bli utpressad av 3 "terrorister". Sista är flygmedicinska där du bl.a. ska svimmma. Kul va ? :p
Önska mig lycka till nu, det är 5% som kommer in. :rolleyes: |
lycka till :D låter fan stenhårt det där! |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
lycka till :D låter fan stenhårt det där! |
jo det är det också ;)
det var c:a 600 som ansökte först, nu är det 70 kvar. Det första dom gör är att de kollar på betygen. Man måste ha typ mvg i alla ämnen, jag hade tur o hade 19.6 :) (mvg i allt förutom ett vg). Alla dom som har under 19 är redan ute ur spelet. :( |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
Man måste ha typ mvg i alla ämnen,(mvg i allt förutom ett vg) |
:eyespop: hur fasen fixar man mvg i alla utom ett ämne? det är bortom min förståelse :p Lycka till på resterande test iaf.. det går nog galant ska du se :) du har hela sweta bakom dig. tänk på det om det känns tungt eller nåt :D |
|
|
| dbl |
goooooomorron goooomooooorooon.. det här e daniel i ottan.. vem e det jag tjötar med???
vad e det test för hysterix?????
aja.. vi ses la när jag har slutat om några timmar..... tudiluuuuu |
|
|
| dj_hysterix |
Glorie: Det värmer jättemycket, tack :)
Danieloz: Det är tester för att komma in i en "pilotskola" ;) |
|
|
| reveal |
weeeeeeeeeeeee :D:D:D
Jag fick exjobbet jag sökte på SonyEricsson i höst :D:D:D
Ska utvärdera och testa lite programvarutrams i java till deras telefonprogram :p Får 46 000 när det är klart, kan man helt klart göra nåt ballt för :p
Grattis reveal!!! :D |
|
|
| Cloudburst |
| tycker folk ska titta lite extra noga på birthday listan idag... :p |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by reveal
weeeeeeeeeeeee :D:D:D
Jag fick exjobbet jag sökte på SonyEricsson i höst :D:D:D
Ska utvärdera och testa lite programvarutrams i java till deras telefonprogram :p Får 46 000 när det är klart, kan man helt klart göra nåt ballt för :p
Grattis reveal!!! :D |
jej, grattis till dig o min brorsa (som du ju ska göra exjobbet me :D)!! grymt kul att ni fick det, lär öppna en del dörrar så att säga... ;) |
|
|
|
|