|
Klotterplank (pg. 94)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
kan du pma mig med....för jag hittar inte heller :p
btw jag har min ftp uppe nu för tin också...bara mp3's utdelade so far...vill ni ha något annat (typ filmer eller spel eller vafan som hellst så pma mig så fixar jag ett acc :))
ip: 217.209.31.206
port: 27016
acc: mp3
pass: mp3
users limited to 3 pga min bandbredd :) |
|
|
| Dioxys |
var det glorie som postade den i humor avdelningen här på TA? :eyes: :eyes: :eyes:
är helt besatt i den nu ju!! :toothless :toothless |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
hmm så både reveal å x-dream har den frisyren :) snyygggt :)
Vizay, tack som la ner möda å skrev ett svar till mig..
å
dbl, meeeen :) ja har ju lyssnat på den ju å gett dig feedback me..i ett speciellt topic :) Har du redan glömt det?
har alltid funderat på vad denna betyder :) lampa med vad över? |
jo det gjorde du fast det var den gamla versionen... finns en ny version uppe nu... bättre än den förra... tack vare robstar som fick mig till att ändra melodin :) |
|
|
| Glorie |
dbl, ahhhhh...okej, får dra hem den då då :)
läste precis på aftonbladet att namnen: jenny & joakim är totalt ute :D (precis som ja å min brorsa då) :p tindra och viggo toppar listan...
ahhh, tindra e ett såååå fint namn..men nu vet ja inte om ja vill döpa mitt barn till det, eftersom det har blivit sååå poppis :)
Dioxys...jag och Strongbad har varit polare ett tag ja :p :haha: :stongue: |
|
|
| dbl |
dbl, ahhhhh...okej, får dra hem den då då :)
läste precis på aftonbladet att namnen: jenny & joakim är totalt ute :D (precis som ja å min brorsa då) :p tindra och viggo toppar listan...
ahhh, tindra e ett såååå fint namn..men nu vet ja inte om ja vill döpa mitt barn till det, eftersom det har blivit sååå poppis :)
Dioxys...jag och Strongbad har varit polare ett tag ja :p :haha: :stongue: |
gör du det så får du säga vad du tycker sen :)
det e la inget fel på Jenny.. det e la ett fint namn.... tindra låter ju bara som nån glamorös superstar som har döpt sin unge...
kolla bara på deras namn nu för tiden.. hel skumma ju :) |
|
|
| Nyx |
| nu har jag fixat en bananasplit som jag ska käka samtidigt som jag kollar på Percy tårar, Killinggängets gamla helsköna serie! :toothless |
|
|
| dbl |
| vad gott... give me give me GIIIVEE MMEEEE... vill också ha |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by dbl
vad gott... give me give me GIIIVEE MMEEEE... vill också ha |
det var fan is i glassen (nån billig skit), så den var inte så god! :mad: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Tycker en av dom bästa scener i percy tårar är när han som brukar göra tommy bohlin är tränare för ett knattelag i basket som spelar match mot några tremeters killar av utlänsk härkomst... fan va han skriker på dom små liven men råkar nästan få spö men klarar sig ur det genom att skylla på en av knattarna som sitter på bänken :stongue: |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tycker en av dom bästa scener i percy tårar är när han som brukar göra tommy bohlin är tränare för ett knattelag i basket som spelar match mot några tremeters killar av utlänsk härkomst... fan va han skriker på dom små liven men råkar nästan få spö men klarar sig ur det genom att skylla på en av knattarna som sitter på bänken :stongue: |
"Dem e fem & vi e fem..ska det vara så djävla svårt?!"
Hehe..jo den sketchen är så jäkla kul! :D
De förståndshandikappade danskarna som diskar är nog min favorit! :toothless |
|
|
| Vizay |
|
heh om du vill ha skumma namn skaru kolla på min släkt....alla våra kusiner döper sina ungar helskumt
typ celice, embla, melie å Leia (ja, fkatiskt efter leia i starwars...va deras andra barn som kom på) :D
finns fler som heter helskumt men jag kommer inte på alla....men va ere för fel på vanliga namn? :p
om jag fick en dotter skulle hon helt klart heta Emma (favoritnamn :)) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Vizay
om jag fick en dotter skulle hon helt klart heta Emma (favoritnamn :)) | "Emma finns bara i fantasin men hon e fin tänker kalle..."
Ni har väl sett Kalles klätterträd ? ;)
Fint namn ja... vanligaste namnet år 2000.... min första kärlek hette Emma så det är en viss klang i det namnet... :( |
|
|
|
|