|
Klotterplank (pg. 413)
|
View this Thread in Original format
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by GyLLe
Dioxys skrev att han hade hört en psy remix på boomfunk mc's freestyler... någon som har den???? Vill verkligen höra!!! |
Det var Sienis som spelade denna :) Den är tyvärr osläppt dock!
Tycker det är råkul med annorlunda mixar av så här pass kända låtar! :tongue2 |
|
|
| GyLLe |
| quote: | Originally posted by Dioxys
nej nej, jag sa att jag hade hört :) |
men det var ju d jag sa :)
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Det var Sienis som spelade denna :) Den är tyvärr osläppt dock!
Tycker det är råkul med annorlunda mixar av så här pass kända låtar! :tongue2 |
spelade han den på en fest eller på en internet show??? ag menar finns de någon chans att någon kanske har rippat den om den sändes på internet radio??? |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by GyLLe
men det var ju d jag sa :)
spelade han den på en fest eller på en internet show??? ag menar finns de någon chans att någon kanske har rippat den om den sändes på internet radio??? |
det var på en fest (klaustrofob för en 2v sen)
skulle inte tippa på att det finns mer än en kopia, och den ligger i hans dator för livebruk :) |
|
|
| Glorie |
| sjukt besviken jag blev på skolans datorer idag. först gick jag och betalade dyra pengar för att kunna skriva ut.. sen gick jag till länken laszlo posta (hade förberett 2 grymma bilder) sen säger datorn att jag inte har flash 7 installerat. till min förvåning gick det att installera på skolans dator ändå.. men sen stod det att sexan fortfarande var inne.. fastän de var "install version 7" jag klickade på. alltså fick jag ändå inte ut nån bild :( nu vet jag inte om jag orkar jaga datorer med senaste flash på.. grrr... var ju i datasalen me de värsta datorerna i. nåja, ska väl gå till 2 salar till... jäääääligt irriterande iaf. min stackars laserskrivare har slut på toner. |
|
|
| Laszlo |
| Jenny - du kan fixa det hemma, det ända som behövs i skolan är Adobe Acrobat! Ladda in bilden där hemma eller på någon annan stans där du har en dator, och sedan fixas det ju en .pdf-fil av allt, sen är det bara att bränna ner pdf-filen och skriva ut på skolan :) |
|
|
| Glorie |
laszlo! Wow! Nu blev jag å bättre humör! Tack som sa
-weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee |
|
|
| sipowitz |
MISSION: JOBBA 8 TIMMAR IMORGON NATT, SEN TENTA 3 TIMMAR.
PLAN TO EXECUTE PART 1:
Plugga från (nu) 02.41 till 12 imorgonbitti (torsdag), sedan köpa bok, skriva lägenhetskontraktkontrakt. Lägga sig 15.00, sova till 00.30
PLAN TO EXECUTE PART 2:
Hämta firma bil, och jobba till 06.45, tebax till malmö och hoppa på bussen till tågstationen
PLAN TO EXECUTE - THE FINALÉ:
Ta tåget till helsingborg, vara framme 8 och skriva tentan'
UTRUSTNING REQUIRED:
Trancemusik, trancemusik, cocacola, 200gr hamburgare + 250grams hamburgare, trancemusik,trancemusik
BACKUP PLAN TO SUCCED: Dygnetrunt öppet konditori med tillgång till choklad wienerbröd
IF THE PLANS FAILS: We will deny this mission and all recognition of any agents on this mission.
IF THE PLAN WORKS: 1000kr mer i börsen + en godkänd tenta |
|
|
| Laszlo |
^^^ hehe...läste fram till "hämta firmabil och jobba till 06.45" och tänkte ... "so what?"
Men att du dessutom har tenta på det, dryga timman senare....oj oj...okej för att jag har djävulskt massa att göra, dock inte under den tidspress du befinner dig i - men nästan.
Lycka till - med tentan framför allt! :) |
|
|
| dj_hysterix |
| haha det e bra sipppppooo!!! FORTSÄTT KÄMPA , KÄMPA TILLS DU DÖR !!!;) jobba + plugga = great :D |
|
|
| sipowitz |
Tackar lazlo och hysterix :-)
Projektet går bra hittils! Hade precis onlineföreläsning... iväg och skriva kontraktet sen är det sova som gäller om 2 timmar, mummms :-) |
|
|
|
|