|
Klotterplank (pg. 762)
|
View this Thread in Original format
| nekholm |
| quote: | Originally posted by jofawe
GIFT DIG MED HENNE!!!! |
Haha, tycker du det? Bara för bilens skull? :p |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
30- nu ??:wtf: hur högt upp bor du?? =P hoppas verkligen inte det sprids till sthlm:nervous: |
Som Jérémy sa, Boden. Så det är nog ingen större risk att kylan kommer och knackar på er dörr :p
Dessutom, om man ska lita på vädret så ska vi få det varm i övermorn.
-30 imorn och -8 i övermorn. Härliga temperaturväxlingar i alla fall.
Men jag förstår inte folk som gör lumpen, att dom inte dör eller något sånt!
Jag har sammanlagt varit ute i 1½ timme i dag. Det räcker kan inte tänka mig hur det är att vara ute och sova i sån kyla :nervous: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by nekholm
Haha, tycker du det? Bara för bilens skull? :p |
jaa... delvis.
Men med en kvinna med sån grym bil kan bara innebära att hon har ett intresse att vårda gamla saker.. perfekt ju :)
seså.. sluta snacka å gift dig redan! |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Bah.. kan inte springa i såna temperaturer. Lungorna kollapsar rätt fint ;E Inte särskilt nyttigt för kroppen dessutom fick jag höra av tränare förr.. Kyla suger :whip: |
Jag tycker nästan det är lättare att springa i låga temperaturer som denna jämfört med 20-25 plusgrader. Har haft uppbyggnadsträning med laget på grus en gång och då var det väl runt -15 grader och snöfall, men sådant tycker jag är mysigt :eyespop:
Klä dig rätt bara, så slipper du frysa. Mössa + Vantar = The Win! :gsmile: |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by zoric
Jag tycker nästan det är lättare att springa i låga temperaturer som denna jämfört med 20-25 plusgrader. Har haft uppbyggnadsträning med laget på grus en gång och då var det väl runt -15 grader och snöfall, men sådant tycker jag är mysigt :eyespop:
Klä dig rätt bara, så slipper du frysa. Mössa + Vantar = The Win! :gsmile: |
Springer minst 2 milare i veckan annars, men nu på vintern pallar jag inte alltså.. Är inte klädvalet som är problemet, utom kylan av luften i luftrör och lungor för min del.
Springa på sommaren i soluppgång/nedgång = The Win! :wtf: |
|
|
| zoric |
Springer minst 2 milare i veckan annars, men nu på vintern pallar jag inte alltså.. Är inte klädvalet som är problemet, utom kylan av luften i luftrör och lungor för min del.
Springa på sommaren i soluppgång/nedgång = The Win! :wtf: |
Allright, förstår dig ;)
Soluppgång ska jag testa, solnedgång är riktigt härligt faktiskt ;) |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by zoric
Allright, förstår dig ;)
Soluppgång ska jag testa, solnedgång är riktigt härligt faktiskt ;) |
Barfota i endast shorts på en strand i soluppgången.. med endast havet och fågelkvitter i bakgrunden 
Är bland mina favoritsaker i livet :) Synd att det bara blir nån enstaka gång om året dock.. |
|
|
| zoric |
Barfota i endast shorts på en strand i soluppgången.. med endast havet och fågelkvitter i bakgrunden 
Är bland mina favoritsaker i livet :) Synd att det bara blir nån enstaka gång om året dock.. |
That's it. Blir att testa det i sommar  |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by jofawe
seså.. sluta snacka å gift dig redan! |
Nej tack, inte ännu :tongue2 Men nån dag säkert.. |
|
|
| Akia |
| Ja, då var alla prov klara :tongue2 ! Bara certifieringsprovet på fredag kvar. |
|
|
| Akia |
| Tack! Jag är helt slut :crazy: 3 prov och elevpraktik på åtta dagar. |
|
|
|
|